Semimaraton Brasov reloaded

aprilie 6, 2015 at 11:18 am (Scurt si la... subiect!)

Daca anul trecut am alergat la Fontainebleau, due to work and stuff, anul asta am avut noroc sa fiu in tara si sa pot reveni la Brasov. In capul meu puteam sa scot sub 3h, ca doar ma antrenam de o luna…. Problema a fost ca antrenamentele mele n-au depasit niciodata 5-6km si asta s-a vazut rapid pe urcari:(
Cum w.e. asta a fost super aglomerat pentru noi, am hotarat sa nu mai incurcam lumea si sa venim cu CFR-ul, cu bilete online si toate cele:) Chiar si la intoarcere am comandat taxi de la robotelul din gara si a fost super ok, recomand:). Noroc ca ne-a luat nasu’ de la gara, ca deja se prefigura un mare frig pentru a doua zi… La ridicat pachete am fost in echipamentul de concurs, sa testam temperatura… si concluzia a fost ca pe langa maneca lunga si tricou, ar mai merge si tricoul din kit, nu de alta dar la intoarcere am aterizat direct sub plapuma cu ideea de a nu mai iesi de acolo ever, ever…

Traseul a fost cum mi-l aminteam eu, doar ceva mai alunecos, nu mai zic ca pe la km 3 se vedea exact de unde incepe ninsoarea:)… iar la km 12-13 nici vorba de alergat (acum 2 ani am alunecat o singura data pe noroiul de acolo), acum era gheata, coada, putina flora de care sa te tii si nu puteai sa pui piciorul jos fara sa te duci spre „prapastie” (nu era chiar prapastie, doar abrupt si parea naspa de urcat inapoi).
Nota 10 pt fairplay, toti concurentii din jurul nostru ofereau un punct cat de mic de sprijin cand vedeau pe cineva dezechilibrat… nu de alta, dar erau sanse mari sa nu se duca numai unul in jos:)…. noroc ca dupa portiunea aia s-a putut alerga si mi-am mai spalat si eu din rusinea fata de boss care ramasese langa mine chiar si cand mi s-a terminat prima rezerva de energie inainte de poiana… problema a fost ca pe ultimii 3 km sunt fals plat cu urcare… iar celebrul deal vine dupa o panta destul de naspa pe langa gradinile din Racadau, asa ca tot ce depasisem pe coborare ne-a devansat pe portiunea asta:(…
Privind in urma, ma simt destul de naspa ca n-am putut mai mult (nu neaparat picioare, cat spate si respiratie), diferenta fata de acum 2 ani a fost de numai 5 minute in minus… poate daca nu se aluneca pe aia 2km, as fi scos sigur sub 3h… dar macar stiu ce e de imbunatatit: antrenamente mai lungi (ca in fond primii 4-5km de urcare usoara au fost chiar decenti), poate un brau pt spate, neaparat geluri (nu bauturi gata preparate ca sunt f dulci, eu mi le fac mai bune)… de genuchere pare sa nu mai am nevoie (and I’m so proud of me) … si… sa vedem ce o sa fie la Cozia…

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un comentariu