Procesul etapei (29)

Ianuarie 20, 2014 at 12:54 pm (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

22 iulie 2013
MONICA

Ieri era cald, si era luni (!?), si am avut de multe ori soarele in ochi, asa ca va rog sa ne scuzati, da?😛

Negocierea: A incercat Doinita sa negocieze cu mine cat se schimbau baietii, dar nu a reusit (eu refuz sa mai fac echipe). Si cand am crezut si noi ca gata, la vestiar cu noi, a venit Adi (perfect sincronizat cu momentul in care a iesit ultimul baiat din vestiar). L-am lasat, a fost ca la armata cu batul de chibrit (Doini might disagree, but she always dose). Cat ne-am schimbat noi, inteleg ca a fost o incercare de cine da la cos isi alege primul, si nimeni nu a nimerit, sau ceva de genul….astept explicatii. In fine, echipele:

A: Adi, Vlad, Andreas, Monica
B: Mihai C, Mihai G, Bogdan, Doinita

Desfasurarea meciului: Ne-au batuuuuut😦 In primul meci, la un moment dat, echipa A avea ceva gen 9-5, dar B a revenit in forta si a castigat la avantaj. Meciul doi l-au castigat lejer, iar la 3 ne-au batut tot la avantaj. In final, meciul 4, i-am batut si noi (pentru asta Adi a trebuit sa o scoata pe Doinita din joc, dar astea-s detalii….). A mai fost un meci “neoficial” (adica nu a tinut nimeni scorul), la un singur panou (ca tot am fost ridicol de inceti ieri, zice lumea), in care Andreas a iesit si a trecut Doini la noi.

Premii:
Purple heart: Doini (nu a ajuns inca la birou, dar banuim ca e OK)
Lene mare: Bogdan, pentru ca s-a plans ca e terenul prea departe
Gineta: 2, tot la Bogdan
Iar asta? Si Jump, jump, jump around – Mihai C
Hulk Smash! – Mihai G
Cos din orice unghi – Doini
Marathon man – Andreas (la un moment dat oamenii din echipa B se intrebau de unde mai are atata energie)
Cosul e prietenul meu – Adi
Happy Tree Friends – Adi si Vlad
Pase haioase – Vlad (am uitat sa spun ca editia trecuta mi-a dat pase de 3 ori pana am reusit sa prind mingea; ieri, in meciul neoficial, am reusit sa dau 2 cosuri consecutive cu pasele astea :D)
Tehnica de savana – eu (metafora ii apartine lui Andreas)
Telecomanda – l-am auzit pe Adi explicand ca e o porecla misto, dar restul a trecut pe langa mine, deci, va rog, lamuriri

Berea: n-a fost sa fie, ne-a fost lene sa ne mai schimbam si am plecat direct acasa. Cum spuneam, ieri am functionat pe slow motion.

Astept comentariile🙂

DOINI
Am venit, am venit. Sunt aproape intreaga… Nu prea pot sa mananc, sa casc sau sa rad… in rest sunt ok.🙂

ANDREAS
Cred ca la premii tb si un „Mama Ginetei” pt aruncarea lui Mihai G de la jumatatea terenului, care a ricosat de partea de sus a panoului si era cit pe ce sa treaca peste gardul de sarma.

Lasă un răspuns

