Diverse

Mai 12, 2010 at 9:01 pm (Scurt si la... subiect!)

Superstitii
Stiu ca daca te agati cu haina de clanta de la usa, inseamna ca-ti vin musafiri…
Dar daca te agati cu firul de la iPod de bara de trecere de la metrou, ce se intampla?:))
*
Am aflat mai nou ca in general, atunci cand mi se pare, nu mi se pare, asa e:))) Si lumea, e foarte foarte mica… iar blogosfera e si mai mica:)))
*
M-am tuns:)… asa, un pic:) Si fara nici o legatura, mi s-a facut pofta de castraveti:)) Iar lu’ Irina ii scartaie lantul=))

V-am pupat,
Eof(b)

2 comentarii

  1. A said,

    Daca te agati cu haina de clanta ai datorii

    • sidryane said,

      Trebuie sa recunosti ca varianta mea este putin mai placuta…. Sau iti vin „musafiri” ca sa iti ceara banii inapoi:))))

Lasă un răspuns

