Una mediatica

Martie 11, 2010 at 1:27 pm (Scurt si la... subiect!)

Avantajul printului fata de online:
Te-ai saturat sa cauti teatru si sa gasesti politicieni?
Te-ai saturat sa cauti caini si sa gasesti fotbalisti?
Te-ai saturat sa cauti rechini si sa gasesti dezvoltatori imobiliari (chiar e enervant cand se intampla asta, nu crezi:)?)
Solutia?… Pagini Aurii, acuma la juma’ de pret si cu posibilitatea de a plati in 3 transe… (inside info:P)

*

Ce-mi mai place e ca Vodafone imi trimite zilnic cel putin 2-3 sms spam’uri in care imi zice de minunata lor oferta de internet pe mobil… Numai bine se potriveste, mai ales ca mobilul meu nu suporta aplicatia de internet:))

V-am pupat,
Eof(b)

4 comentarii

  1. Ioana said,

    Ghidul Pagini Aurii este si a fost dintotdeauna un ghid gratuit de informare pentru orice utilizator care il solicita.

    Iar pentru clientii nostri care doresc sa cumpere anunturi publicitare atat in print cat si in online, avem intr-adevar preturi foarte bune.

    ne bucuram ca va plac reclamele noastre, pe paginiaurii.ro gasesti doar furnizori profesionisti, firme pe domenii de activitate, nu informatii nerelevante.

  2. sidryane said,

    Reclama mi se pare absolut geniala:) Iar ghidul este intr-adevar util.
    Si ca o gluma, eu ma bucur nespus ca pot gasi furnizori profesionisti de rechini:)… de cand cautam!:))

  3. Maria said,

    Toti au grija de banii tai. Nu stiu cum sa ii foloseasca cat mai curand! 😉

Lasă un răspuns

