Reteta de luni

Decembrie 28, 2009 at 7:45 pm (Scurt si la... subiect!)

Pui cu sos dulce-acrisor. Multe multumiri virtuale Amei pentru reteta ei (si lui Google pentru asigurarea infrastructurii de cautare:P). I-am citit blogul si clar o sa mai trec pe acolo, ca retetele ei sunt simple chiar si pentru incepatori ca mine:D. Si nu, nu ma pregatesc de maritis:P

De unde pofta subita de pui din asta? (Nu, nici aia:P) Am fost ieri cu Malene si Dana in mallul de la Cotroceni si am papat de la Chopticks asa ceva… insa la Chopsticks costa 14 lei portia si eu am facut vreo 6 sau chiar 7 (cam atata a iesit, ca am pus mai mult pui) cu mult mai putin:P

Ca o paranteza, observatia Malenei a fost justa: desi blocurile in care locuiesc romanii sunt ffff urate (in conditiile in care in DK se fac anual intretineri ale fatadelor de cladiri), totusi masinile sunt aproape toate noi si marci scumpe, mallurile multe si pline, iar mesele destul de imbelsugate (mult! prea imbelsugate… ).
De ce??? Serios, niste cutii de vopsea or costa atat de mult?… sigur nu sunt mult mai scumpe decat izolarile care au la fel, un efect vizual mult mai placut…
Sper din tot sufletul ca i-a placut, pacat ca vremea a fost cam ca la ea acasa:))

Distractie placuta tuturor. Wish me luck:)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

