Multumesc echipei weblog!

Decembrie 11, 2009 at 9:43 pm (Diverse) ()

Adica dupa lupte seculare care au durat aproape multe mailuri, am reusit si eu sa-mi recuperez blogul si sunt in dilema. Ce fac cu el? Il las aici sau il transfer pe wordpress?

Avantaje wordpress: N-am surprize sa dispara si e sigur.
Dezavantaje wordpress: drq stie sa-l foloseasca chestia aia si deocamdata mi se pare ca are mult prea putine optiuni:)

Astept sugestii pls:)

V-am pupat,
Eof(b)

PS: M-am bucurat prea repede, imi lipsesc 3 ani de blogging, iar decat sa stau aici, la fel de bine stau pe wordpress ca infrastructura, ca sa zic asa, e aceeasi:)…
Acolo cel putin arata cat de cat la fel cu cel vechi…

Lasă un răspuns

