Mentiune

Octombrie 17, 2009 at 1:42 am (Diverse) ()

Da, blogul este din nou public.
Cei care au avut parola cat timp a fost protejat vor remarca probabil ca acum nu se mai vad 3 insemnari:). Ei, pe alea le-am lasat private, cine a citit – a citit, cine n-a citit – sa-si imagineze:)) (evident sunt multi care n-au citit asa ca dati drumul imaginatiei si eventual scrieti-mi si mie ce va inchipuiti ca era in insemnarile alea, ca sa am material de publicat pana ne mutam in casa noua:P).
Sa va uitati la "Russian Dolls", a.k.a continuarea de la "L’auberge espagnol":)
Si ca sa nu stric surpriza de tot, faza cea mai smechera e la sfarsit, asa ca trebuie sa va uitati la tot:D
*
Mesaj pentru Despi: Da, de pe 21 dec e liber – si probabil pana pe 3-4 ianuarie, buzz sa vorbim.
Mesaj pentru Iulia: Pune pozele pe facebook!:)
Mesaj pentru Stefan: Da si tu un semn de viata! (analog pentru Andrelele mexicane)
Mesaj pentru Danutza: Da, s-a rezolvat, nu mai trebuie platit nimic:D
Mesaj pentru Victor si Dana: bafta la examen!:D… sunt alaturi de voi (fizic:)… la numai 2 case departare:D )
Mesaj pentru Europa: … de fapt cred ca asta il transmit aia de la Parazitii:))
*
Maine ma gasiti la scl (pentru cine ma cauta) ca ma lupt un pic cu niste serii de date: am nevoie de un commodity price index 1999:q1 – 2009:q2 pentru EU EA16 si multe alte chestii pe care le-am gasit, lol, doar la nivel mondial pe sfantul internet… maine ma duc sa ma rog la sf Datastream:)
*
V-am zis ca as vrea sa ma vopsesc un pic?:) Sa ma fac roscata (temporary, nu sariti:P… Dana ma cearta deja:D)…. Vali buzz…. need you:), cunoscatorii stie:D (de fapt cred ca stim numai noi 2, dar trecem peste:)) )
No, hai ca nani, ca maine ma trezesc devreme… zice Cris la 3 noaptea:))
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

