Dumele FG

Iunie 26, 2009 at 10:48 pm (Diverse) ()

unde FG = finance geeks:)
Am promis ca nu le dezvalui identitatea, dar cine stie, cunoaste=))
 
 
C: -Ce crezi G, ca pun cuvinte in gura oamenilor? Pun altceva in gura oamenilor!
*****

C:- G, i-am zis B dimineata sa imi dea niste avocado, si ea a taiat o bucata generoasa si mi-a bagat-o in gura!
G se prapadeste de ras!
G: Si?
B: Si ea a scuipat-o!
*****

G: Puteti sa ma’njurati daca e vina mea la J tests.
C: De parca nu te-am injura oricum….
*******

Eu: – nu vreti un morcov?
B( si-ar fi dorit ciocolata instead): – mi-ai satisfacut toate poftele cu morcovii!
G: – O duma ar fi: nu, ca avem destui in fund!
B: – Ai?
*****

G: Mai poti sa mai imi dai un morcov?
Ei, si B in acelasi timp:   Eu- N’ai destui in fund?
                               B: -Esti caprioara, G?
*****

G: – Pa dragelor!
B: -Puneti mana si invatati!
G: -No, daca vreti voi sa mai puneti si mana ii bine!
*****

Eu, desfacand ciocolata: -G, ti-am desfacut-o!
B: I-o mananci?
*****

Eu catre G:- Mai imbuci ceva?
G: Depinde de buci!
*****

They are good, they are really good!:))

 
V-am pupat,
Eof(b)
1 comentariu

  1. Printzessa said,

    lol :)):))

Lasă un răspuns

