Bond. James Bond

Noiembrie 26, 2008 at 12:42 am (Diverse) ()

 
Quantum of Solace, CinemaXx, Bruun’s Gallery
 
Rewiew:
– nu m-am prins de la ce vine "quantum of solace" (translation, please?)
– filmul a semanat cu o insemnare de a mea (doar 2-3 points, in rest foarte multe elemente descriptive si de legatura), which is not necesarily a good thing, au contraire 😛 
– doar o pseudo-scena de sex, dar nu cu personajul feminin care trebuia (concluzie comuna)
– prea multe scene din care pana si Superman ar fi iesit sifonat bine…
– j.bond has a mother? (bine, ca nu tin minte sa mai fi vazut si alt film JB din serie…)
– coloana sonora super tare, lead-ul de la inceput genial… dar nu pentru un film cu JB, ce mama drq (sooo gay)…. (ca-n bancul ala cu bicicleta*…)
– jumbo-size popcorn :)) (doar pentru cunoscatori:P)
– slava cerului ca danezii au luat conceptul de mall + cinema din acelasi loc din care l-am luat si noi:))… ca la cat sunt ei de simplisti, cred ca ii (barfeam) comentam cu Mihaela o luna la faza asta=))…
– am gasit la Bruun’s fix conceptul de bolero pe care il vreau;;)… conceptul, nu si pretul:(…
– iar am nervi, multumesc frumos!
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
*bancul cu bicicleta:
Un ascultator la radio Erevan : E adevarat ca Mihail
Katasvili a primit o masina cadou ?
Radio Erevan raspunde: Da, e
adevarat. Dar nu e vorba de o masina, ci de o bicicleta. Si nu a
primit-o, ci i s-a furat.
 
 
4 comentarii

  1. Mihaela said,

    Ce vrei sa spui Cristina..ca noi suntem barfitoare?:))))ii barfim asa mult pe danezi?comentam..da?;)nu-i barfim..:P

  2. sidryane said,

    Asa, asa… imi cer scuze!
    Acusi modific!:)

  3. maria said,

    Uhm… si eu ma asteptam la mai multe de la filmul acesta, dar n-am avut parte nici de masini frumoase (exceptand-o pe cea de la inceput), n-am reusit sa imi dau seama cum de sta sacoul ala inchis la nasturi pe Mr. Bond dupa atatea s-atatea salturi in urma carora nici o pisica dresata n-ar fi rezistat & so on…

  4. sidryane said,

    Ei… JB e ca Chuck Norris:))… ba nu, e mai bun CN:))… pentru ca e CN

Lasă un răspuns

