Intrebare stupida

Decembrie 28, 2007 at 12:02 am (Diverse) ()

De ce toate radiourile dau un prag de revelion numai melodii de taiat vene?
Adica hai sa fim un pic seriosi… daca e vreunul/vreuna mai deprimat/a, I want to know what love is (asta ascult eu acum pe MagicFm) clar nu o sa fie de ajutor…. bagati, fratilor, latino, rock’n’roll, pop vesel si alte alea… trebuie sa fim optimisti… oricum alternativa e house-ul de pe radio21… NOT!
 
Si evident iar am o melodie obsesie de care nu stiu mai nimic, e cantata de o tipa cu voce subtire, nu e Bleeding love, dar are ceva cu love si e foarte saltareata… ma rog, o gasesc eu, ca din ce scriu acum, slabe sanse sa inteleaga cineva ceva:)…
Hai, copii, la culcare,
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

