The funniest bash ever!

Octombrie 16, 2007 at 11:00 pm (Diverse) ()

Totul a inceput cand am primit "Introducerea in econometrie" a lui Gujarati, format pdf…
 
subject:  cartea lui gujarati – format pdf
Ii multumim Mariei pentru ea:D…
si sefei ca a dat mail la toata lista;))
Spor la citit… econometristii lu’ mama;))
 
Cristina: bai
Cristina: sunt varza
Cristina: am dat mail fara atasament
Cristina: =))
Cristina: :">
Maria : aha… cui?
Cristina: voua=))
Maria : a… gujarati?
Cristina: da:"> =))
Maria : =))
Maria : e… se mai intampla
Cristina: dap…
 
subject: cartea lui gujarati – format pdf (take two)
Ii multumim Mariei pentru ea:D…
si sefei ca a dat mail la toata lista;))
Spor la citit… econometristii lu’ mama;))


P.S. asta e mailul cu atasament=))

 
[…]
Maria : nu, de fapt irinei
Maria : si mariei
Maria : nu credeam k o sa scrii…
Cristina: aaa…
Maria : si sefei…
Cristina: nu am stiut
Cristina: care irina mai exact?
Maria a: mai scrie odata te rog…
Maria : 😀
Cristina: care irina???
Maria : al******
Maria : eu eram neatenta k vorbeam cu fetele
Maria : si de-aia nu ti-am mai zis…
Maria : :">
Maria : =))
 
subject:  cartea lui gujarati – format pdf (take three)
Se pare ca trebuie sa-i multumim si Irinei Al******, ca ea e plagiatoarea originala:D…
De data asta nu mai trimit atasament:)
Semnat,
Sefa
(una din ele, ca acum suntem mai multe)
 
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

