Cateva intrebari…

Iulie 18, 2007 at 10:14 pm (Diverse) ()

1. De ce nu gasesc niciodata Nestea de lamaie (0.5 sau 1.5l) atunci cand am nevoie de el si ma indop cu Nestea GreenTea? (nu este reclama mascata… cred…).
 
2. De ce mortii ma’sii as vrea eu casti originale Orbit (??!?) pentru telefonul meu Nokia 6230i???
 corolar: De ce nu mai au handsfree (adica casti) cu 2 casti nici macar la Nokia? In rest sunt numai cu o casca… Van Gogh, tata, ai admiratori aprigi in zilele noastre… uite, astia fac handsfree special pt tine:)….. 
 
3. De ce e cald afara? (asta e intrebare stupida, recunosc)
 
4. Later edit: e de fapt raspunsul la o intrebare Google….
vreau h5 la baieti frumosi = asa i se zice acuma… h5?:))… vezi sa nu te-neci:))
 
V-am pupat,
Eof(b) 
2 comentarii

  1. stefania said,

    la sony ericsson au cu doua casti 😀

    da’ io cred ca astia se gandesc la mine cand le fac cu o singura casca, pt ca daca imi pun castile alea in urechi nu mai aud nimic din jur, si de mai multe ori era sa ma calce cate o masina din cauza asta :))

  2. sidryane said,

    din nefericire castile sony nu prea’s compatibile cu nokia:))…
    Mie imi place sa aud masinile cum claxoneaza de mai multe ori pana aud si ma dau la o parte:))….

Lasă un răspuns

