Spanglish

Mai 29, 2007 at 9:50 am (Diverse) ()

Titlul insemnarii este numele unul film pe care l-am vazut aseara… e relativ vechi (l-am vazut pe hbo deci cam 1 an, 2. Later edit: a aparut in 2004). Paz Vega juca rolul principal, restul nush… search pe imdb pentru restul detaliilor:P… in orice caz, filmul ironizeaza la greu modalitatea "let’s sit and talk about it" de a rezolva problemele:))… deci eu fac bine cand fac scandal atunci cand nu-mi convine ceva… ce "talk about…"!:))
 
Ce m-a impresionat pe mine a fost un schimb de replici intre personajul principal si fie’sa: "I need some space!" / "No space between us!"
Faza cu "i need some space" care e exprimare curenta si pe la noi (din nefericire), pe langa faptul ca e fix o replica clasica (pe care o folosesc si eu sub forma "lasa’ma 5 minute sa ma calmez") este tembela… lasa exact ocazia ca spatiul ala "between us" sa se creeze… si odata creat devine din ce in ce mai mare pana ajunge o prapastie… Deci clar NU!:D… "No space…!" …bine ca mi s-a confirmat teoria (ma rog, nu stiu in ce masura o mai veche teorie proprie poate fi confirmata de vizionea unui regizor… dar tot e ceva…).
 
O alta chestie mishto la filmul asta a fost ideea comunicarii in afara barierelor limbii… 2 oameni care vorbeau limbi diferite se intelegeau mai bine decat 2 care vorbeau aceeasi limba (si a fost valabil si la combinatia spanish-spanish, nu doar english-english). Ideea e ca atunci cand vrei sa comunici cu adevarat ceva si nu merge prin simple cuvinte, faci tot posibilul sa iti transmiti mesajul si ajungi sa comunici cu sufletul:)… and that is ok…
Acum sa ne intoarcem in lumea care nu are timp sa-mi asculte teoriile mai vechi…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
<^> MY WAY OR THE BLOGWAY! <^>
 
Lasă un răspuns

