Operatiunea "Dama cu camelii"

Decembrie 28, 2006 at 1:06 am (Diverse)

Back to civilization cum ziceam ieri…
Dupa 4 ore de
mers cu trenul va dati seama ca numai chef de bloguit nu aveam… nici
acuma nu prea am, dar n-am somn… asa ca povestesc cui vrea sa
citeasca ce am mai facut eu zilele astea… evident o sa incerc sa dau
o tenta amuzanta ca macar sa fie lectura cat de cat placuta…
 
Acum ceva timp, cineva mi-a zis ceva gen "Daca inveti sa gatesti…".
Acum
nu mai e cazul, dar cel putin stiu sa fac sarmale:D si salata
boeuf:D… ca ajutorul la cozonac nu se pune… pana nu stau eu sa bag
mana in aluatul ala (yeah, right!:)) ), nu zic ca stiu sa fac
cozonac:P… In orice caz, CTC-ul l-am trecut cu brio la sarmale si
salata… inspectori: bro’ (care si-a luat portie pt la B, pe langa
alea 3 sarmale si 2 linguri de salata boeuf demonstrative pe care le
luasem eu) si vara’miu (care initial spusese ca daca ma bag eu la
sarmale, el ramane nemancat:)) ).
 
Ajunul
Craciunului a fost de pomina:))… varul cel mare a luat costumul de
mos Craciun adus de noi si a facut pe moshul pentru nepotii nostri
(copii verisoarei mamei mele, de fapt ne vin tot veri, dar sunt prea
mici asa ca i-am ‘degradat’ la ‘nepoti;)) ), care au fost suuper
incantati (si evident nu s-au prins), si la copilul unui vecin (5 ani)
care a fost ‘corupt’ sa spuna poezia  "catzelush cu parul rosu:))". I-a
spus maica’sii ca dupa voce moshul parca semana cu Adi (vara’miu), dar
i-am aratat pozele de la nepoti a doua zi… si parca, parca… desi ma
indoiesc ca am reusit sa-l pacalim… pustiul e super destept si f
cuminte pt varsta lui (Slava Domnului ca nu seamana cu nebunul de
taica’su:)) ). In cazul in care nu stiati poezia cu catzelusul:
 
Catzelush cu parul rosu
N-are baba ce-are moshul
Baba are o planeta
Moshul are o racheta.
Deschide baba planeta
Vine moshul cu racheta… 
 
(si Iuli refuza sa spuna poezia daca il roaga cineva in general… oare de ce?:)), dar cum sa-l refuzi pe Mosh?;) )
Si
la noi acasa a venit moshul… Oana si Mihai sunt deja prea mari ca sa
mai creada in faze de genul, asa ca noi am spus toti poezii la
caterinca:)). Nu le reproduc aici… una era a varului cu sarmalele si
cealalta a mea… si eu am o imagine de aparat!… iar pe a lui Dani nu
stau sa o promovez:)).
 
Oricum de Craciun, eu si
Adi am fost trimisi in misiune prin vecini cu "imparteala"… Adica
mancare care se da de pomana pentru sufletul mortilor. Acum sa facem un
mic calcul… am avut 15 colaci (+rulada, cozonac, vin si carnati),
cate doi la fiecare din cele 6 case la care am fost… , restul i-a dat
de acasa. Si avand in vedere ca la fiecare casa am fost cinstiti cu
cate un pahar de vin (si in Oltenia unele pahare de vin sunt de fapt
pahare inalte, folosite in general pt suc:)) ), nu e bine si nici
indicat sa refuzi, iar la una din case mi s-a zis ceva de gen
"Cristina, de aici nu pleci pana nu bei TOT paharul:))" – si era de ala
mare:))… sa zicem ca pe la sfarsit eram amandoi foarte ‘veseli’:)),
mai ales vara’miu care are stomacul mai mare decat al meu:))… si a
servit tot:))… ne-am trimis singuri la culcare dupa ce ne-am intors
acasa… atunci cand pleci de foarte de dimineata, si fara sa
mananci:))… cunoscatorii stie:))
 
Ieri dupa 4
ore de mers cu trenul am aterizat direct la calculator la verificat de
mailuri… si pe urma direct in pat:))… fara discutii:))…
Azi
in schimb am tot alergat sa dau kg-ul ala pus de Craciun (marti nici nu
am mai fost in stare sa mananc ceva… prea multe prajituri strica…
si acum imi e greatza), la Avon dupa comanda aia minuscula:))… la
luat de foehn:D, la patinoar:))….
 
Asta cu
patinoarul merita spusa separat:))… Concluzia dupa o ora de asteptat
la coada pentru patine?: Stuatusul meu de la yahoo de azi:
"Lasa ca si Irina Slutskaya tot cu 6 cazaturi a inceput:))" =))
Si
nu a fost chiar asa rau avand in vedere ca eu nu am role si deci nu
stiu sa merg nici macar pe alea… spre sfarsit chiar imi dadesem
drumul… mai ales dupa ce mi s-a zis ca sireturile alea chiar trebuie
sa stea stranse bine:))… Oricum posteriorul ma doare f tare si
acum:(… am luat o cazatura exact ca bebelusii din reclama de la
Pampers:))…  sper sa nu fie ceva chiar asa grav…
 
Maine
merg in explorare: manusi, ghiozdan, casti de mobil… dap, castile
mele au cedat dupa 1 an de suferinta si lupte continue:))… casca
stanga a ramas cam surda, butonul de raspuns nu mai merge (de la atatea
posturi de radio schimbate:)) ) si sunt momente in care telefonul nu le
mai vede deloc… noroc ca l-a apucat pe tata darnicia si mi le-a dat
pe ale lui, ca tot nu le mai foloseste… dar ma gandesc ca poate
gasesc unele mai smechere, nu de astea clasice de nokia… sper sa am
si bani, dar asta e alta poveste… mai ales ca azi am dat deja 150 ron
pe foehnul ala… maine imi fac curaj si-l testez:D…
 
Gata
ca am scris cam mult:))… Aveti acuma ce citi… cred ca ne vedem in
UE direct daca nu mai intervine ceva:)… oricum mai las eu mesaje pe
aici;))…
 
V-am pupat,
Eof (b)
 

 P.S. Titlul insemnarii este un fel de cuvant-cod care prin Oltenia se da actiunilor pe care noi, bucurestenii:P, le numim ‘combinatzii’… Originalul e in filmul "Nea Marin miliardar", dar nu mai stiu care era faza acolo:))

2 comentarii

  1. vusi666 said,

    In concluzie ai fi buna de nevasta, sarmale faci (si inca nu s-au vazut efectele), salata beouf (sau cum draq se scrie), la cozonaci mai ai un pic…Amatori?..(asa..de reclama.. 😛 )

  2. sidryane said,

    As vrea un profesionist totusi:D… nu e prea bine sa ai de a face cu amatori, nu?;)
    Oricum, astept propuneri:))…

Lasă un răspuns

