.

Iulie 13, 2006 at 10:10 pm (Diverse) ()

Nu stiu de ce, dar simteam nevoia sa scriu ceva….orice… oare am devenit dependenta de blog?;)) De fapt e cam tarziu sa-mi pun problema asta, la mai bine de un an de cand am inceput sa scriu;))
Starea mea de acum? well, ceva gen: .
Am mai descoperit o melodie, de fapt formatia ( La 5a Estacion – ‘al cincilea anotimp‘) e descoperita de la difuzarea Premios Billboard de la Musica Latina 2006, insa melodia Perdicion (cantata acolo) nu e ‘lansata’ inca si pe sursele de melodii a.k.a hub-uri:P.
Dar nu e asa rau, am gasit alta, mai accesibila: „Daria
 
Y daría, tantas cosas daría
sólo porque este mundo no girara tan de prisa
tantas cosas daría por no ver tus manías
por quedarme colgado una vez mas de tu sonrisa.
 
Ce vreti? Ma apuca si pe mine sa fac pe dj-ul uneori:) 
 
V-am pupat,
eof(b) 
 
 
Lasă un răspuns

