Your wish is my command:)

Iunie 27, 2006 at 6:09 pm (Diverse) ()

Pentru ca mi s-au cerut (conform trafic.ro) bancuri cu manelisti si pentru ca atunci cand am vazut cautarea era sa pic pe jos de ras;)) am sondat putin pe net si am extras cateva bancuri mai inteligente. Voila de vezi below:):
 
Intrebare : In cate categorii se impart manelistii?

Raspuns : Prosti, foarte prosti si… Becali. =))
 
Intrebare : De ce dau manelistii din fund si roackerii din
cap?
Raspuns : Fiecare scutura ce are…
*asta mi s-a parut geniala=)). Oare aia care asculta latino ce fac?;))
 
Ce este mic, negru si-l doare inima?
Adrian Copilul Minune (also known as Adi de Vito – updated)
 
*Nota: nu am nimic cu cei care asculta genul asta de muzica… nu ma credeti, va arat calculatorul care are cam 15G de manele pe care evident nu le ascult. Aceste melodii isi au locul la petreceri si eventual in mertzane scumpe ca sa crape fraierii de ciuda:P. Mi s-a explicat la un moment dat motivul pentru care unii aleg auditia acestui tip de muzica… poate o sa scriu later… pentru ca sunt intr-un fel de acord (OMG, nu-mi vine sa cred ca am spus asta;)), dar asa e…).
 
Astept completari la bancuri;). NUMAI persoane cu simtul umorului allowed.
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
Lasă un răspuns

