Mrrrrrr…..

Iunie 24, 2006 at 10:44 pm (Diverse) ()

Baga-mi-as picioarele in vecinii din blocul de vis a vis care s-au gasit sa dea bairam tocmai acum cand am eu de invatzat pentru mariri!!!!!
Bai frate, inteleg, faci acolo seara, de la 6-7 la cat te tine muschii, dar nu de la 10 dimineata pana acum and counting!!!! Manele, populara, chiote ca la nunta, house, muzica romaneasca… GOD!!!! Acum regret ca nu am un sistem k-lumea sa bag niste Mozart… macar se simteau…sau nu….
Si ca sa nu-i mai aud, eu sunt obligata fie sa stau cu castile pe urechi (ceea ce am si facut ca sa pot citi si eu cartea aia – inca nu m-am prins de ce ma duc la marire la man…), fie sa inchid geamul (operatiunea prezenta) si sa ma coc in camera…. Vrea careva sauna?… E ieftin, aduceti doar sucurile:)
 
Offff…..
V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

