just a note

Ianuarie 29, 2006 at 1:09 am (Diverse) ()

Stiu ca sambata noaptea e
vremea pentru post (de fapt a fost si vineri, dar eram cam obosita) ,
insa astazi, nush, pentru prima oara nu am nici macar chef sa
aberez…ca tema clar nu am, cu atatea examene, nu mai vad decat
tranzactii si indicatori macroeconomici…
Acum
astept sa intre un coleg de-al lui frati’miu pe games.yahoo, sau invers
nush care-i ordinea, ca sa jucam…pe urma ma culc…
Am
fost ff happy azi cand, dupa indelungi cautari, am reusit sa identific
melodia care ma obseda, ca o ascultam in toate diminetile in drum spre
facultate… Semptember – Satellites:D 
Concluzie: din cand in cand se face ordine in haos… ce bine e:)
 
V-am pupat,
eof (b) 
 
Lasă un răspuns

