Reclama la… reclame

ianuarie 15, 2006 at 1:01 am (Diverse)

Am crezut ca pot sa traiesc
impacata cu ideea ca reclama la Bonux exista si asta e… ea este, eu
sunt, viata merge mai departe…
Ironia
sortii insa, face ca eu sa dau de ea de fiecare data cand ma apuca si
pe mine dorul de televizor (si asa stau la calculator 90% din timpul
meu liber care e vreo 20% din timpul total:P)… la inceput nu realizez
la ce ma uit, mai ales ca impiedicatul ala de prieten al Mariei (parca
asa o cheama pe personajul feminin <sic!>) e chiar simpatic –
uite ca imi scapa numele, imi trebuie niste lecitina!!!
Frate,
dar cand o aud pe aia cu „Bonux scoate o multime de pete..e ca
un…aspirator de pete” ma apuca niste draci de nu-ti vine sa
crezi:))… de ce? pai in primul rand, tipa nu e credibila atunci cand
zice si are o intonatie de iti vine sa o arunci de la balconul vilei
aleia de la munte pe care cica o are resp personaj, in al 2lea rand ala
care a conceput reclama a facut o asociere cam nefericita intre
aspirator si pete…aspiratorul aspira praf! din covoare, mochete
etc… nu folosesti aspiratorul sa cureti haine, nici macar de praf…
si in al 3lea rand…ce pisici, mama spala folosind masina de spalat
(!) si un detergent care se schimba de fiecare data, si nu am gasit
inca pete pe haine…
In conluzie bleah!, poluare sonora si logica…
 
O alta reclama care calca pe nervi este cea de la bauturile spirtoase UNIREA…hai mah, seria reclamelor cu Dorel…
Nu
mai vbim de faptul ca toate sunt lipsite de bun simt asa, la modul
general, dar ultima mi se pare absolut strigatoare la cer!! „auzi,
Dorele, ne miscam si noi mai cu talent?” …. „Du-te mah, tu, ca pana
termina asta se inchide la non-stop” 
Acum hai sa analizam mesajul transmis:
  • se ia una bucata grup (:P) de n muncitori
  • n-1 muncitori nu fac absolut nimic decat sa bea si sa joace table / carti
  • muncitorul ramas (n-(n-1)=1) face toata treaba si este luat la
    mishto de ceilalti pentru incetineala cu care se misca… presupunem ca
    muncitorul ramas, hai sa-l numim Dorel, nu bea, in schimb (vezi reclama
    cu trenul) pe langa faptul ca munceste cat n muncitori, mai este si
    trimis sa le aduca bautura…

Acum, ce se intelege aici: ca cei puternici sunt betivii, care nu fac
nimic altceva decat mishto de oamenii muncitori. Ei (betivii) sunt cei
mai tari, sunt pe pozitiile de top, sunt extra, ce mai…in momentul in
care cineva nu le ia exemplul este calificat imediat ca fiind prost!!!

Imi
pare rau dar nu sunt de acord… un prieten mi-a spus ca tiganii ar
trebui impuscati toti…eu NU sunt de acord cu asta, pentru ca exista
exceptii, in schimb propun altceva –  sa fie impuscati BETIVII, mai
ales grupul celor care nu se lasa, pentru ca au puternica impresie ca
duc o viata foarte buna…am un motiv personal sa spun asta, si oricum,
eu fac pe cat posibil sa stau departe de oameni (mai ales tineri) care
‘cocheteaza’ cu asa ceva… este alegerea mea!! Asta e, fac manifest
anti-alcool; cine nu e de acord cu ce scrie aici ii recomand sa nu se
mai oboseasca sa comenteze…in dreapta sus a ferestrei de browser
exista un mic ‘x’ pe care puteti sa apasati (sau pentru utilizatorii de
Opera, stiti voi…in interior…)….
Ceea
ce este si mai interesant este ca aceste reclame sunt difuzate, stau si
ma intreb, cei care le creeaza si respectiv promoveaza au ajuns in
stadiul in care isi fac meseria strict pentru bani?, pentru ca e trist
daca-i asa….
Si inca
ceva, dupa cate stiam eu, acum cativa ani, CNA a promulgat o lege prin
care reclamele la bauturi alcoolice si tigari sa fie difuzate dupa o
anumita ora…mai ales ca din cate tin minte, chiar pe stadioane a fost
interzisa afisarea acestor marci, pentru ca era reclama ‘in timpul
zilei’ – ora de difuzare a meciurilor…(In schimb, Parazitii sunt
interzisi ca au versuri vulgare si minorii au un model prost… hai sa
va spun ceva… minorii stiu oricum sa injure, primul model il primesc
in familie, apoi la scoala, pe strada, oriunde… nu muzica strica
caracterele…)
Si inca ceva, abia
astept creatiile noii generatii de advertiseri… pentru care bunul
simt primeaza… oricum, orice vindecare a unui ‘trup’ bolnav vine din
interior….
 
V-am pupat,
eof(b) 
 
 
re-edit: il cheama Sandu!, mi-am adus aminte…. 
re-re-edit:
sunt de parerea lui logical, faza cu „se inchide la non-stop” e
geniala…insa e singura chestie inteligenta din tot spotul…

 

2 comentarii

  1. jon said,

    Pot sa comentez?
    1.Reclama la Bonux e penala 🙂 Fara indoiala, ca majoritatea reclamelor de la detergenti, proasta si enervanta.Exceptie fac cele de la Dero cu cele 99 de pete :). (sau 999? ) A, si mai era una simpatica cu un tip ce-si agata ciorapu de oglinda retrovizoare in loc de bradulet parfumat .

    2. Reclamele la Unirea mi se par geniale. Lasand la o parte produsul pe care-l promoveaza, e facuta cu cap :). Acum sincer, cum ai crede ca ai putea sa vinzi o bautura spirtoasa fara sa includa personaje care sunt inspirate din randul celor care consuma. Nu situ cati muncitori ai vazut muncind, dar multi fac parte tocmai din categoria n-1. Si nu e neaparat ca nu muncesc, dar beau. Asa ca reclama e foarte potrivita.
    Trebuie sa recunosc totusi ca ultima reclama nu m-a impresionat, mai ales cca e cel mai prost facuta… Dorel mai avea cateva lopeti si termina de descarcat basculanta si nu prea era necesar sa mai vina tipu ala sa „basculeze”.

    3.Alcoolul. „Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii” Daca prin betivi intelegi alcoolici, atunci sunt de acord cu tine mai putin cu impuscatul lor :). Daca in schimb betivi inseamna toti ce beau, atunci… Eu beau , neregulat si in cantiati mici sau moderate. Beau bere, beau vin. De ce? 1. Berea in majoritatea teraselor,barurilor samd este mai ieftina decat o sticla de suc. Berea este cu siguranta mai sanatoasa, pot sa spun si hranitoare(mai ales cea nefiltrata numita si paine lichida). Vinul este si el foarte sanatos ( mi-e lene sa zic de ce ). Dar toate au o limita. Si as mai scrie dar tocmai mi-ai dat o idee pentru un post 😉

  2. sidryane said,

    eu m-am pronuntat pentru eliminarea reclamelor la bauturi spirtoase! stiu ca nu ai cum sa intelegi motivul pentru care eu sunt atat de pornita contra alcoolicilor… dar sunt reclame la bauturi care sunt chiar reusite (vezi reclama carlsberg – aia cu ‘bring it back, bring it back, don’t take it away from me…’), deci se poate… dar nu la noi, acum ai si tu dreptate, reclama trebuie sa contina targetul insa cu un asa target eu as fi preferat sa nu se mai faca reclama, in fond, nu numai muncitorii beau alcool, de ce sa fiu eu agresata vizual cu asemenea productii? mai ales ca, ti-am dat si exemplu, am vazut si cealalta extrema…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: