Change is good

Aprilie 28, 2014 at 2:10 pm (Scurt si la... subiect!)

Pfff, de cand nu am mai scris… mai am niste posturi in draft, insa tot cu procesul etapei…
Titlu se refera la o replica din Dr House, „Time changes everything. That’s what’s people say, it’s not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were.”

Bine, eu cred ca am cam exagerat cu schimbarile in ultimele luni, dar all for the greater good: myself:))

Ce s-a mai intamplat notabil de la Gerar incoace:
– Duathlonul National Bucuresti – echipa Dua-melcii, intrecuta gratios de aproape toata lumea:)
– Foulee Imperiale de Fontainebleau (in-loc-de-Brasov), 1h 4 min (relativ onorabil in clasament, mai slab decat Baneasa, mai bine decat Bucuresti Half-Marathon)
– Running shoes:D astia si astia (oamenii normali se duc la Paris pentru turism si haute couture, io mi-am luat adidasi si echipament de alergare:D). Am ajuns la concluzia ca I should be banned from Decathlon:P – pe mine m-a costat cam 50 euro pentru 15 minute de vizita:)))
– Am recuperat din to-visit list; n-am urcat pe Montparnasse, dar am alergat in jurul lui, which is about the same:). Am ajuns in Defense (a 3a oara e cu noroc), si am recuperat apoi si restul vizitelor (wtf, ajunsesem sa merg pe dinafara:P). Clasic: St Chapelle, Sacre Coeur, Luvru (pe afara). De data asta nu am mai urcat pe turn (astept the right moment, ca scarile alea oricum trebuie urcate:P), dar am fost in alte locuri equally cool:D
– m-am apucat de gatit:)) Specialitatea casei: cookies, prajitura cu mere, cheesecake, de preferat toate in acelasi timp:)

Ce o sa se mai intample:
– Moieciu, Hercules, 7500 (sa nu uit sa ma inscriu la Cozia)
– Another round of shopping
– tricouri:D Dacii Liberi o sa aiba hainutze noi:D
– si multe altele sper:)
– I’ll keep you posted:)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

