Procesul etapei (39)

Februarie 21, 2014 at 11:04 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

29.09.2013
MONICA
Cristina a insistat sa-l scriu !

Echipa mea (de fapt, a lui Andrei): Andrei P, Vlad, Andreas, eu, si cu intarziere pentru primul meci, Alex (a fost eroul nostru, de fapt)
Echipa lui Adi: Adi, Cristi, Costin, Andrei D

Ne-au terminat! Au fost 4 meciuri in care au castigat: 11-5, 11-7, 11-7, 11-9. In ultimele 5 minute, inainte sa fim trimisi acasa, incepusem sa dam si noi cosuri, deci daca ar fi sa extrapolam, ar fi fost un 11-11 (sau mai erau 2 de 11-9 inainte sa ajungem aici? We will never know).

Premii:
Spiderman – Andrei P
Speedy Gonzalez – Andrei D
Alone vs the enemy – Andreas
I own the basket – Adi
Out of the way! – Costin
Stealth player – Vlad
Ball Runner – Cristi
Pasa de geniu – Alex
Misys NBA – all the guys
Gineta – 1 la Alex, 3 (!!!) la Andrei D
Prezenta spirituala motivanta – Mihai

Special gentleman award – the guys again, ca m-au lasat sa tot dau la cos, pana am nimerit🙂

ANDREAS
Daca e sa fim drepti noi am castigat de fapt. La ei cosurile de 3p erau cosuri, alea din actiune la fel, nimic extraordinar, nimic iesit din comun.

Noi insa am spart tiparele, am excelat, ratarile noastre au fost de campioni, cu adevarat penibile. Mi-as dori sa pot evidentia pe cineva in mod special dar nu, a fost un efort de echipa. Poate cu exceptia lui Alex T care a mai si bagat cosuri, na, nu a prea fost in forma.

Lasă un răspuns

