Procesul etapei (32)

Februarie 5, 2014 at 11:09 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

12.08.2013

Asa cum a zis Monica ieri in mail, etapa de aseara a fost una istorica: in primul rand – s-a trecut Bogdan pe lista, in al doilea rand – am revenit eu dupa o pauza de o luna, si in al treilea rand – am avut un meci old school, cu oamenii de baza.

Negocierile au fost facute de Adi si Mihai astfel:
Echipa mea: Mihai “Minune”, Costin “Paranorman”, Andreas “Tornado”, Bogdan “Talent”, Cristi “Recuperatorul” J
Echipa ei: Adi “The Hook”, Cristi “Chirurgul”, Doini “Vijelie”, Vlad “Jordan”, Alex “Magic” Johnson

Desfasurarea meciului:
Gazdele de la SportArena ne-au asigurat o ambianta muzicala de exceptie, iar asta a compensat cumva caldura specifica lunii august si aglomeratia de pe teren. Deci i-am batut cu 2-1:D; mai exact 0-1, 1-1, 2-1; ultimul fiind castigat la limita, dupa Gineta lui Mihai care ne-a dus la 10-10, apoi avantaj inscris de “Recuperator” (cred ca nici el nu mai stie cum, noi eram ca la teatru pe teren), apoi finalizare ca la carte – Andreas!
Si acum premiile, multe, asa cum v-am obisnuit:
“Ohm-ul meciului” – Andreas
“As-ul din maneca” / “Cum de ii iese lu’ Talmaciu schema asta??” – Cristi T
“Gineta” / “Gineta wannabe” / “Ginete neacordate anterior” – Mihai C cu 1 cos etapa asta, multe incercari, plus restantele semnalizate
“Magic Mike” – Cristi J (prietenii stiu de ce)
“Misys NBA” – as usual – Mihai, Alex si Adi
“Fratii Petreus” – Adi si Vlad (“eu pasez, tu inscrii… bun, acum invers”)
“Sunt aici pe tot terenul / chiar mai tare decat trenul” – Costin (dupa ce ne-a parasit, solicitat in alte cercuri, parca aveam mai mult spatiu:P)
“Nu ma las pana nu inscriu” – Doini
“Fashion basketball chick” / “Jump around” – Monica (te cam dadea de gol maieul, te vedeam cu coada ochiului oricat incercai tu sa te strecori:P, data viitoare ia o culoare mai camuflabila:P)
“Nu am reusit sa inscriu, dar uite ce repede alerg:P” – subsemnata
“Purple heart” – Adi pentru deget, Andreas pentru nas/fata(?)
“Happy tree friends” / “Pasa de geniu” – cam toata lumea, am incercat sa tin minte, dar au iesit prea multe scheme

Berea:
Eu am avut maraton sportiv ieri, am plecat cu fetele spre metrou; s-a tinut?

THE END

MIHAI: La bere…eu, Adi, Andreas si Alex + alti observatori neutri, am facut analiza tehnica a meciului…concluziile nu se mentioneaza:)

Lasă un răspuns

