Procesul etapei (30)

Ianuarie 24, 2014 at 4:04 pm (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

29 Iulie 2013
MONICA

Am ajuns la numarul 30!!! Ieri a fost ridicol de cald. Si chiar daca baietii s-au dus inainte sa prinda terenul de la umbra, nu am putut juca pe ala, pentru ca Sports Arena nu sunt in stare sa scoata fileul. De umbra am avut totusi parte, erau nori, dar nici urma de ploaie (mie mi s-a parut ca si cismeaua mergea mai greu, insa e posibil sa fi fost doar o impresie).

Negocierea: Inteleg ca Adi a ales primul, de asta noi am fost 7,iar ei 6.
Echipa mea (adica in care eram si eu): Adi, Alex, Monica, Doinita, Bogdan, Cristi J, Andrei O
Adversarii: Mihai C Minune, Mihai C West, Mihai G Spartanul, Cristi T, Andrei D, Oana

Desfasurarea meciului: Initial ne-au batut cu 11-7, dar a fost greu. Apoi, timp de o ora si ceva, am jucat unul din cele mai lungi si mai grele meciuri ever, si in final i-am batut la avantaj. Meciul intra in istorie, clar. A mai fost unul in care am batut tot noi cu 11-7, si unul neoficial in ultimele 5 minute, pentru care eu nu am tinut scorul

Premii (13 oameni, o sa fie dificil, but here we go):
Cosul nu ma place: Adi (ba da, te place, iti zic eu)
Jump, jump, jump around – forever Mihai Ciuraru
Pase cu precizie – Alex (au vajait niste torpile pe langa mine….)
Cos cu spatele (serios, au fost vreo 3) – Cristi T
Chirurgul (desi nu a mai avut manusi) – Cristi J
I miss football (pentru ce facea cu mingea intre meciuri) – Cristi J
Hulk Smash + “Hai sa inchidem meciul” – Mihai G
Debutul etapei – Andrei D (welcome!)
“Atentie, vine Oana” – Oana
Fun on the field + “Apar, apar!” – Doinita
“Imi fac singur traseu” – Bogdan
Ignorig the list – tot Bogdan
Zen attitude – Andrei O
Mai sus decat cosul – Mihai West
Portocale – Cristi J, Cristi T, Alex
Distractie sub cos – toti baietii
Gineta (need help here) – 1 Mihai, 1 Adi si 2 Bogdan

Premiu special “Gentleman edition” – Cristi T pentru ca statea sa-mi tina capac, dar m-ar fi lasat sa dau la cos daca vroiam si Mihai G pentru “Nu-I fura mingea Monicai, ea e un caz special!” :))) (teoretic, nu facem discriminari)

Berea – no comment today;)

Lasă un răspuns

