Procesul etapei (28)

Ianuarie 9, 2014 at 3:56 pm (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

15 Iulie 2013
MONICA

Era vorba ca il spune Costin si Andreas scrie ce aude de la el, iar daca nu apare pana la 12 il scriu eu. Asta asa, ca sa stiti si voi de ce a intarziat atat azi.

Negocierea: a facut-o Doinita cu ea insasi. In ordine pur aleatoare:
Echipa A – Doinita, Costin, Mihai C, Andreas, Bogdan
Echipa B – Mihai Minune, Monica, Vlad, Mihai Spartanul, Alex

Desfasurarea meciului: Au castigat, in ordine, Echipa B, Echipa A, Echipa B. Deci 2-1 pt B. In ultimul meci s-a tinut scorul si era ceva de genul 8-4 pentru echipa B cand ne-am dat seama ca e trecut de ora 8 si suntem dati afara de pe teren.

Premii:
Fun on the filed – Doinita
Gineta – Bogdan
„Se ia intr-una Doinita de mine” – Bogdan (el saracul nu s-a exprimat, dar am simtit eu nevoia sa o fac :P)
E posedat! – Costin
Spiderman – Mihai C
Nicio ratare – Andreas (procentaj maxim cumva?)
Jump, jump, jump around – Mihai Minune
Catch the highest ball – Vlad
Intrat in bloc – Mihai Spartanul (daca am inteles eu bine expresia/strategia)
Clasicul pasa de geniu – forever Alex
Brothers in blue – Mihai G si Costin
Cos cu spatele – Alex
Astia inca mai alearga?! – echipa A
Happy Tree Friends + Aglomeratie sub cos – toti baietii

Berea – s-a tinut langa teren, pentru ca acum se poate si acolo🙂 Premiu special pentru tantarii care ne-au trimis acasa mai devreme.
Impresii, comentarii? (Costin nu are voie, pentru ca nu a ajutat la realizarea procesului)

DOINI
Eu am de dat un premiu lui Costin pentru devotamentul fata de echipa. A ramas pana la sfarsit cu riscul de a fi evacuat. :))
Dar ma tin de cuvat si imi asum responsabilitatea pentru viitoarea ta situatie locativa.🙂

ANDREAS
Citeva corecturi:
-meciurile au fost castigate asa: A (final de mare efect, avantaje de vreo 2-3 ori, scheme, figuri, etc, de stop cardiac), B (un oarecare zvic din partea A, dar fara prea mari sperante in final), B, B (astea ultimele 2 au fost fara istoric, A era la seminte);
-da, in primul meci cred ca am marcat ½ din cosurile echipei noastre, treaba care pt mine care e semn clar de sfirsitul lumii. In celelalte meciuri am evoluat constant dinspre rau spre de-a dreptul penibil (scapat mingi din mana, pase aiurea, etc), ceea ce inseamna ca sfirsitul lumii se amana pana la o data care va fi comunicata ulterior. Probabil va coincide cu release-ul de V5.8.
-in ciuda rezultatelor inexistente, echipa A a avut totusi o evolutie frumoasa, cu tot felul de driblinguri, fente, capace (de remarcat aici Mihai C si Doinita de la noi, si cam toti cu exceptia Monicai de la ei);
-Monica a reusit un atac fulgerator finalizat cu cos (faza a durat cam 5 min in care ea se apropia agale de cos iar noi ne uitam la ea si stateam pe loc, impiedicati de codul onoarei sa o capacim, iar Doinita fiind undeva la plimbare in partea cealalta a terenului).

In rest e exact cum s-a scris mai sus.
PS: Am uitat sa mentionez pasele-ghiulea din echipa B, de vedeai mingea in dreapta dar o auzeai inca in stanga.

MIHAI
Aia e “schema Talmaciu”, exersata mult la antrenamente.
foarte exacta relatarea, apropo🙂

DOINI
Andreas, in cazul in care nu ti-a dictat Costin eu propun ca data viitoare sa fii tu autorul procesului etapei.
Asta nu ca Monica nu s-ar pricepe f bine dar sa iti dam si tie o sansa de afirmare. Ai stat prea mult in anonimat.🙂

MONICA
Completely agree (eu m-as retrage din activitatea asta, o las pe Cristina, dar e nevoie de cineva care sa-i tina locul cand e ocupata cu maratoanele).
Talentul de scriitor al lui Andreas nu ar trebui irosit!

DOINI

Si inca un premiu pentru Bodgan normal: premiul “Mi-e o lene de mor…”; nu il dadeam ca si asa ma iau prea mult de el, dar aseara a luat taxiul spre casa!!!!!!

THE END

Lasă un răspuns

