Procesul etapei (27)

Decembrie 13, 2013 at 10:42 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

08.07.2013
MIHAI

Foarte scurt azi, echipa mea a fost demolata cu un 4-0 sec (ne-au “mucificat” cum se zice). S-a jucat frumos, n-am ce sa comentez, scorul reflecta realitatea din teren – am fost depasiti la toate capitolele. Dar nu pot sa zic ca ne-am miscat rau, avand in vedere ca unii dintre adversari s-au antrenat in concediu (nu-i asa Doinita, Andreas?)

Echipe:
Adi, Doinita, Costin, Andreas, Mihai C (s-a votat nume de scena Mihai “Chupacabra”)
vs
eu, Oana, Cristi, Vlad, Mihai “Spartanul”

Premii nu se acorda, doar un GG (good game) pt. echipa castigatoare.

OANA
Si niciun premiu pentru echipa pierzatoare?
Macar asa… ca a fost mereu vesela si joviala…

VLAD G
You tried….

OANA
Cred ca intreaga echipa se simte mai bine acum :)))

