Despre cadouri

Decembrie 10, 2013 at 2:36 pm (Scurt si la... subiect!)

Vin sarbatorile, vin sarbatorile! Reclama Coca Cola aici, suntem in decembrie, am voie:P

Noiembrie si decembrie sunt 2 luni de foc pentru mine, ziua mea, sf Andrei (cu o gramada de sarbatoriti), sf Nicolae, Craciunul… Mananc incontinuu de trei saptamani incoace:))… the bright side e ca se lasa si cu cadouri:D Numai ca si aici e complicat:P Fiecare e diferit… Am o prietena care uraste trandafirii… nu ca ar avea ei vreo vina, ci pentru ca i se pare ca sunt cea mai neinspirata (as in no effort) varianta cand vine vorba de flori… si, potrivit legilor lui Murphy, numai trandafiri primeste:))… si citez „nimeni, niciodata, niciodata, nu m-a intrebat ce flori imi plac… „:)). Faza asta imi aduce aminte de scoala, cand toti, dar absolut toti, aduceam gerbera la profesoare:)))

Varianta mea preferata e atunci cand intrebi sarbatoritul cam ce ar vrea cadou si iti raspunde. Si asa e toata lumea multumita, si sarbatoritul ca primeste ceea ce vrea, si cel care a dat cadoul, ca „l-a nimerit”. Unora le iese, insa nu toti sunt in stare sa mimeze bucuria atunci cand primesc ceva inutil (gestul conteaza, stiu, dar nu mai bine este insotit de o bucurie sincera?… just saying… e ca si cum ai zice „trebuie sa ma iubeasca asa cum sunt”… cu replica „nu mai bine ii usurezi viata and make yourself better and better everyday?:)”)

Cel mai mult ma enerveaza in schimb cand sunt intrebata ce vreau, raspund (!! pe bune !!), si de primit primesc orice altceva:)) I mean, wtf, de ce m-ai mai intrebat:))… Creezi niste asteptari nerealiste…. E adevarat, in ultima vreme s-a intamplat foarte rar, gratie unei complexe strategii de educare a prietenilor/familiei:)) (and this is how i got a super sport watch:D). Deci try it;)

Hai ca a trecut ceva vreme de cand am scris si despre altceva in afara de maratoane montane si basket, eh?:)

V-am pupat,
Eof(b)

