Procesul etapei (26)

Noiembrie 29, 2013 at 4:05 pm (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

01 Iulie 2013

La a 26a etapa din acest an, terenul a sustinut doar 7 pitici si mingea-ca-zapada. Fiind atat de putini si lenea mare:P, am jucat la un singur cos cu 2 variante de echipe.
In ambele variante, echipa “mea” n-a castigat nici un meci:((

Negocierea 1
Echipa mea: Mihai, Andrei
Echipa ei: Adi, Costin, Oana
Scorul ceva-0 pentru ei:))

Negocierea 2
Echipa mea: Adi, Andrei, Monica
Echipa ei (fara ea): Mihai, Costin, Oana
Scorul ceva-0 pentru ei:))

Premii:
“Bine ai re-venit”: Adi
“Salvati soldatul Ryan”: Andrei si Costin care s-au luptat din greu pe toata jumatea de teren
“Meci de cariera” – toata lumea in afara de mine (nu aveti idée ce “bataie” mi-am luat in vestiar: “Nimic n-ai facut, am alergat pe tot terenul sa o tin pe Oana, tu unde erai????”:P)))
“Pasa de geniu”: baietii intre ei
“Paranorman” – guess who!:P
“Misys NBA” – za guys
“Poltergeist” – echipa mea, toate… nu voia sa intre si pace…
“Gineta”: Costin cu 3 (4?)… Ti-ai cam consumat rezerva de bulan pe anu’ asta!:)). Mentiune Mihai cu 1 bucata.
Mentiune de “Purple heart” pentru cazatura lui Costin si piciorul meu:P
“Manareli de vara”: Sport Arena ca au bagat 4 echipe pe 2 terenuri
“Chiulangiul”: Mihai G (stiam eu ca suntem 8)

Bere:
Nu stiu, capitanii au sters-o englezeste, astept updates
Mihai?

MIHAI
S-a mers la bere, evident…dar ramane in Piranha ce s-a intamplat…
A mai fost si:
Negocierea 3
eu, Adi   vs   Andrei, Costin, Oana
scorul ceva-0 pentru noi🙂

THE END

Lasă un răspuns

