Back to base – Azuga Trail Race

Octombrie 21, 2013 at 1:25 pm (Scurt si la... subiect!)

19 Octombrie 2013

All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, outrun my gun.
All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, faster than my bullet.

And I’m back were it all started.

Oficial, un an de alergare:) yay! Am pus aseara medalia de finisher (de data asta meritata 100%) langa surioara ei mai mica, productia 2012:)

Vineri seara: ajuns, ridicat kitul de participare + caciula (which i really love), mers la pensiune (care era la propriu 5m mai jos de cea la care am stat anul trecut:)) – inca 4-5 participari si ne cazam langa partie:))), socializat cu gasca (mult mai numeroasa decat anul trecut:D) si… nani time, ca ne astepta o cursa lunga a doua zi. Ceea ce mi se pare super tare la ATR este programul de bugetar practic… se incepe relaxat la 10, sa aiba lumea timp si echipat, cafea, alea alea…

Sambata dimineata se anunta senin (in conditiile in care plouase cam toata saptamana si se anunta o noroiala pe cinste) dar friiiiiig, rau!:D. Pun pe mine echipamentul dacilor (Dracon Team ftw!), ma gandesc ca n-are rost sa mai iau sapca sau caciula (ma gandesc foarte prost, dar trecem peste) si fuga fuga la start pentru incalzire si poze. Endomondo pauza, dupa ce mi-a zis Cezar ca sta de 15 min si nu prinde semnalul la GPS, am renuntat sa-l mai setez… Note to self: buy a damn watch!!

Obiectivul meu era simplu: prima bucla sub 3 30 (anul trecut am facut 4 41, deci aveam de unde sa scad:P) si sa fac apoi cumva sa nu iesim ultimii pe echipe:)) (always aim high!:D). Socoteala de acasa s-a potrivit partial cu cea din targ…

Pana la stana am facut in jur de 1 15 (parca), in conditiile in care anul trecut facusem 1 30… destul de deprimant avand in vedere ca era sa mor atunci pe prima urcare, iar acum am tinut ritmul:)) Am revazut apoi spre Susai si Clabucet cam toate locurile in care m-am oprit anul trecut alaturi de colegu’ Catalin (man, daca citesti vreodata, it was a hell of a race, trebuia sa vii sa ne luam revansa!:D…). E drept ca de la Garbova la Azuga nu m-am mai oprit, iar pe portiunea de drum pe care anul trecut mancam eugenii, anul asta alergam si incercam sa nu ma uit in dreapta la cat de lunga e partia:)). N-am avut curaj sa ma uit la ceas pana la poarta, asa ca a fost o super surpriza sa vad 3:25!! (nu mai mentionez ca erau altii care terminau si bucla 2 cand am ajuns eu:P) Am luat batul 2 de la Cristina, i-am zis aleia cu medalii ca eu vreau sa continui, sa o mai tina un pic;), bag repede un gel si o gura zdravana de apa cu multivitamine si hai-hai, hai-hai… nu stiu cat am facut pana sus, oricum, stateam bine, Ciprian se vedea usor in fata, iar mosul abia ajunsese cand am inceput eu. Ma gandeam ca urmeaza 5km de coborare super usoara si ca pot sa dau tare…. numai ca… la cateva minute de alergare usoara pe drumul ala incepe sa ma intepe genuchiul… rau… ignor, merg rapid (ca sa nu mai topai pe el) si ajung sa cobor dealul… Din experienta mea de pana acum, ATR e cam cel mai alergabil traseu (potecute, moale, frumos, nu aluneci… un vis, ce sa mai…), super trist a fost ca aveam practic o autostrada in fata si cand calcam in coborare ma durea genuchiul cu tot cu tibie… pe plat era ok-ish, pe urcare aproape ca nu simteam… cand puneam piciorul jos in panta, aproape ca imi dadeau lacrimile de durere… si apoi si de ciuda cand m-au depasit vreo 10 concurenti care ma intrebau daca sunt ok… trebuia sa le zic „da, super, asa ma tarasc eu pe coborare”:))). Nici betele nu m-au ajutat foarte tare, nici mini masajele, Bengay nu avea nimeni, ca am intrebat:)).

Tot ce puteam sa sper ca e nici una din cele 4 fete care m-au luat nu erau dintr-o echipa… Nu stiu care au fost timpii intermediari, dar daca e sa ma iau dupa timpul lui Ciprian, am facut vreo 40min in plus pe ultimii 5km, in conditiile in care nici in Herastrau n-am alergat atat de prost… like ever… Overall a fost bine, am terminat onorabil in clasamentul preliminar (16/17 la echipe – trebuie curatata lista, ca apar ca finisheri si o parte din cei care n-au terminat dar au trecut de vreo 2 ori pe sub poarta:)))), singurul lucru care imi mai ridica un pic moralul (dar doar un pic, ca plm, 40min in plus pe 5km???, il faceam si pe mos la timpul asta), e ca fata noastra (adica subsemnata), a luat-o pe fata alora de pe locul 15 cu aproape 1 minut…

Sfatul doctorului, crema si repaos… Obiectiv pentru la anul? Stiu ca am zis ca am alergat acum pe multe portiuni pe unde am mers anul trecut, dar e si reversul valabil… pe bucati unde am alergat anul trecut, acum era plin de balti si de noroi, chiar nu aveam ce sa fac… deci sa zicem ca pe prima bucla as putea sa ma apropii de 3h, iar pe a doua clar am de unde sa scad… more or less, sub 5h e chiar doable:). Chiar si asa, luand in considerare doar bucla 1, I’m so very proud of myself!:) Si sunt mandra si de frati’miu loc 26 la Open Masculin – cursa scurta!! (clasament preliminar):D Go, Cosmo! La primavara mergem la Brasov?:)

Dume:

– Am vorbit cu frati’tu, cu Dan, la telefon…
– Eu nu sunt fratele lui Dan, eu sunt fratele lui Marius…
– Eu sunt fratele lui Dan…
– (eu, aratand spre Cosmin): El e fratele meu! Asta stiu sigur!

(sus pe Sorica….) voluntar 1 catre voluntar 2: cum se numesc locuitorii Azugai, azugeni sau azugani?
Eu (gaf-gaf-apa-gaf-gaf): Azugeni… cred…

„Dimineata ma trezesc ca Mick Jagger, iar seara sunt ca Al Capone”

THE END

Lasă un răspuns

