Run 4 Freedom – The No Project

Septembrie 29, 2013 at 7:27 pm (Scurt si la... subiect!)

In primul rand:)
RUN 4FREEDOM este parte a The NO Project powered by Bancpost, o campanie de sensibilizare a publicului, care se adresează în special tinerilor, în scopul creșterii nivelului de conștientizare asupra fenomenului traficului de persoane prin artă, sport, muzică, dans, film, activități educative și social media.

A fost prima oara cand am participat la un astfel de eveniment, insa nu din postura de alergator, ci de fotograf/sustinator/staff tehnic:)).
Fiind un concurs pe echipe, programul haotic nu mi-a permis sa incurc lumea si apoi sa nu pot sa ajung… pe de alta parte, daca mai gaseam un membru, eu, Alex C si Cristina ne faceam echipa instant… melcii in blugi, sau ceva asa:))

Cele mai tari momente, pe langa trecerea lui Cezar, Andrei, Alex si George (in ordinea asta) pe langa locul de unde faceam eu poze, au fost zambetele participantilor care isi dadeau seama ca vor fi fotografiati – zambete, strambaturi, scheme de box, airplane mode etc:)) Nu am ramas pana la sfarsit, deja nu-mi mai simteam mainile de frig, dar sper sa ii fi prins pe cat mai multi:) Deci poze de la concursul Run 4 Freedom – The No Project gasiti aici🙂.

Duma zilei:
Concurenta x: Crezi ca toti astia sunt angajati Bancpost?
Concurent y: Ete na, sunt mercenari din astia angajati sa alerge…

Si acum urmeaza BIM! Brb, tre sa pun la punct strategia:)

V-am pupat,
Eof(b)

PS: O opinie din mijlocul cursei:) la Andrei

4 comentarii

  1. Ana said,

    Multumim de poze! F tare duma zilei also🙂

  2. dottore said,

    Turul 4 lipseste! Oricum, alte poze n-am gasit! :))
    Multumim ptr poze!

    • sidryane said,

      Am pozat la turul 4 pana a venit ultimul membru al echipei noastre:(… Il asteptam cu mare drag, ca inghetasem de frig…. That’s all I’ve got…

Lasă un răspuns

