Procesul etapei (24)

Iulie 30, 2013 at 10:14 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

17 iunie 2013

Daca pana acum saptamani ne chinuiam cu ploaia, Doamne-Doamne ne-a auzit si ne-a trimis soare sa ne ajunga. Si caldura, sa fie acolo… Noroc ca ne-am mobilizat exemplar si am ajuns la SportArena numai bine cat sa prindem terenul ala “mai cu umbra”, spre ghinionul “concurentei”:P

Negocierea
Dupa o scurta “asset analysis”, avem asa:
Echipa bleumarin: eu, Minune, Jordan si Spartanul
Echipa roz: ea, Talent, Vijelie, O’Neil si Paranorman

Doini: “Cine a facut echipele asa? Nu-mi place!…”
Noi: “De ce?… Ce nu-i bine?…”
Doini: “Eu nu joc cu Bogdan, ca nu alearga…”
Ofc, echipele au ramas asa:D

Desfasurarea meciului
De data asta am tinut scorul (cu toate incercarile Monicai de a impune la un moment dat un 5-5 cand era de fapt 6-4 pentru noi:P), 2-2 la final. Cu un om in plus, etapa a inceput cu un 1-0, apoi 2-0 (pt ei). Ne-am mobilizat si am dus scorul la 2-1, si apoi 2-2 dupa 6-0, apoi 10-4 si in final 10-11:D. Vorba poetului: “Hai sa inchidem meciul!”
Premiile:
“Ohm-ul meciului”: Mihai “Spartanul”
“Misys NBA”: Mihai “Minune” si Andrei “O’Neil”
“Tradare, tradare, de 3 ori tradare!!!”: Cristi J care s-a dus la volei!!! Infidel!
“Purple heart” (nose) / “Salvati soldatul Ryan”: Doini “Vijelie”
“Speedy Gonzales” / “Coana Mita biciclista”: Costin “Paranorman” (prietenii stiu de ce:))
“Gineta”: Bogdan “Talent” cu 2 x 2 puncte (“mentiune”: Mihai cu 1 x 2)
“Recuperatorul”: Vlad “Jordan”
“Happy basketball day!”: Monica (a dat si 3 cosuri, ca o fost zi de sarbatoare)
“Pasa de geniu”: Spartanul, eu, O’Neil
“Happy tree friends”: Mihai si Vlad

“Bogdaaaan! Ce faci??? De ce nu ridici mana?!… Treci si stai acolo!!!”
Later:
“Bogdaaaan! Ce faci???”
“Pai stau, nu mi-ai zis sa nu ma misc de aici?!!?”

Berea
Din ciclul “Shaorma cu de toate”, avem acum “Cartofi prajiti cu paine”:D
50 de mici
“Se da un swap…”
“Auto rate reset…”
Pozeeeeee!!!… maine, sau azi daca are cineva sau poate face rost de un cablu micro usb (?) genul cu care se conecteaza Kindle-ul la calculator. Ochiul meu a apreciat de dimineata ca ar merge si incarcatorul de Samsung… eh, nu merge:P

THE END

Lasă un răspuns

