Bancuri cu Gelu’

Iulie 9, 2013 at 11:32 am (Scurt si la... subiect!)

Mi-am dat seama de o chestie: Cristina are sange albastru.
Stramosii ei sunt Gelu, Vlad si Menumorut.

Va iau ceva de la McDonald’s?
Ia-i si Cristinei un McGel.

Cristina, nu stiam ca ai schimbat categoria la 7500… Acum vad ca participi la mixt… A, stai, aveam impresia ca citisem „Gelu Manea”…

Dristor Kebap are acum o noua oferta: „Shaorma cu gel”

*

Am zis de mai multe ori ca eu sunt mare fan geluri energizante si le-am utilizat cu succes in alimentare pe ultimele curse. Motivul este unul simplu: nu prea pot sa mananc solide si sa o iau la fuga fara sa mi se faca rau.
Problema e ca atunci cand se plictisesc, Cezar si Andrei incep sa compuna bancuri. Pe seama mea. Partea amuzanta e ca in fiecare luna au alta tema; in iunie a fost „Leo de la Strehaia” (cam obosita tema asta, sincer…. plus ca Leo sta in Bucuresti, nu in „conacul” de la Strehaia:P), iar in iulie avem „Gelu’ „.
Si trebuie sa recunosc, bancurile sunt geniale:)). Partea si mai amuzanta este ca si ei sunt fani gel, dar nu vor sa recunoasca:P
doar Cezar si Alex sunt fani gel, my bad. Andrei e fan apa:)

 

Lasă un răspuns

