Procesul etapei (22)

Iunie 19, 2013 at 2:57 pm (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

03.06.2013
MONICA

Misys NBA a reusit ieri sa castige batalia cu vremea, demonstrand inca odata ca echipa de basket este hotarata si nu se lasa intimidata de niste stropi de ploaie. A fost greu, ne-am luptat cu noi (o sa racesc, o sa-mi rup piciorul, mie mi-e foame, dudele din copac arata bine etc). E drept ca am pierdut oameni pe traseu, ca unii s-au lasat convinsi mai greu, dar in final am jucat😀.

Negocierea
Echipa mea: eu (doooh), Doinita, Costin, Andrei
Echipa ei: Mihai, Cristi, Oana

Desfasurarea meciului
Cu chiu cu vai (Doinita: trebuie sa facem rost de o masina!), am ajuns pe teren. Cei de acolo s-au uitat iar stramb la noi, ne-au spus ca nu avem cum sa jucam, ca daca vrem ne dau o minge de polo ca oricum o sa inotam. Pana la urma ne-au descoperit un cos, sa nu cumva sa alergam pe tot terenul. Si ne-au deschis si al doilea vestiar! Dupa ce ne-am schimbat, a inceput iar sa toarne. Am asteptat putin sub umbrela, Oana s-a dus sa negogieze cu mosul de la sala, s-a facut 7 fara 10 si ploaia s-a oprit. Exact cand ne pregateam sa plecam acasa, am zis ca hai totusi pe teren. S-a intors Oana, obtinuse acordul mosului pana la ora 8 (!!!), dar am zis ca poate pe teren stam mai mult, ce daca e frig si ud.

Scorul final a fost de 3 la 3, echipele au fost incredibil de bine echilibrate (noi am fost mai multi, but you know, the fourth person was me), s-a lasat cu scheme extravagante si lovituri feroce. Am mai jucat un meci de 2 la 2, eu cu Mihai in echipa, Oana cu Andrei, si i-am batut, dar nu mai stiu cu cat.

Premii:
Debutul etapei: Andrei (new kid is good)
Happy Tree Friends: Cristi+Mihai, Costin+Andrei
Purple Heart: Andrei, Costin (sunteti ok astazi, da?)
Precizie chirurgicala: Doinita
Speedy-Gonzalez: Oana (serios, eu nu o mai tin data viitoare, trebuie sa ma antrenez la maraton pt asta)
Mingi cu bolta: Cristi si Mihai (eu tot incercam sa le prind, silly me)
Pase de geniu: Costin si Andrei
Negociator: Oana
Fun on the field: Doinita (ras molipsitor)
Gineta: 3 (!) la Mihai, una la Andrei

Berea: am fost doar 4, dar am fost!

PS: sunt foarte, foarte mandra de cei care au venit in ciuda conditiilor de afara si au jucat chiar daca riscau sa faca surf pana la spital. Go Team Go!

Lasă un răspuns

