Procesul etapei (21)

Iunie 11, 2013 at 10:32 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

27.05.2013

Negocierea
In lipsa capitanului “oficial”, am facut echipa cu “secundul”, adica Doinita:
Echipa mea: Mihai “Minune”, Bogdan “Talent”, Cristi “Chirurgul” Tufler, Cristi “Recuperatoru’” Jitaru
Echipa ei: Doini “Vijelie” (capitan desemnat), Costin “ParaNorman”. Adi “The Hook”, Andreas “Tornado”, Mihai “Spartanul”

Desfasurarea meciului
Cam trista desfasurarea… ne-au batut cu 3-1, dupa ce in prima ora de joc am avut 1-1 (“am jucat degeaba pana acum, practic”). La 2-1 s-a castigat la avantaje, la 3-1 era sa recuperam, dar a dat Doini un super cos, asa ca… ne regrupam, ne antrenam si data viitoare ii facem praf:). In rest, soare ca de obicei, vant puternic si o minge “la dieta” (cica dupa standardele internationale).
Premii:
“Asul din maneca” – Cristi T la noi, Andreas la ei
“Speedy Gonzales” – Costin
“Ball Runner” – Mihai G
“Tower Defense” – Bogdan
“Ohm-ul meciului” – Mihai C la noi, Adi la ei
“Chirurgul anului” (are si manusi:P) – Cristi J
“Gineta” impotriva vantului – Mihai G
“Purple heart” – Doini, pentru cazatura cu incetinitorul (cel putin asa s-a vazut de la mine:)), lasata, din fericire, fara traume fizice sau psihice.
“Stealth player” – tot Doini
“Lacul lebedelor – coregrafie de balet si scheme” – echipa mea
“Pasa de geniu” – toata lumea a dat la un moment dat una
“Prezenta spirituala” – Monica si Oana
“Lene maxima” – cu voia dvs, eu:)
Dume pe teren:
“Ce-a fost ala, out? / Nu, prostia omeneasca!”
“Hai sa inchidem meciul” (chiar si cand era mult la putin pentru ei:P)
“Nu ma las!”

Berea
Nu cred ca s-a tinut, desi, oficial, avem voie acum sa bem inclusiv in state:)

Later edit
Mihai
Si legat de dimenisinea mingii, se pare ca nu vorbea prostii tipul ala; e acum minge oficiala la streetball: http://3la3.ro/2012/index.php/tag/regulament/
Adi
Eu tot zic sa venim cu minge… mi se pare prea usoara. Dupa atatia ani de jucat cu alta minge nu mi se pare o idée buna. FIBA sa faca ce vrea…
Andreas
Am remarcat doua comentarii pe site-ul ala (sublinierile imi apartin):
1. „…asemenea cu cea folosita in prezent in competitiile feminine din baschetul mondial”
2. “…s-a facut la Campionatul Mondial 3×3 pentru juniori de la Madrid”
Cum noi nu sintem nici feminine nici juniori, poate mai bine venim cu mingi de acasa, masculine, cu par pe piept.

Lasă un răspuns

