Procesul etapei (20)

Iunie 6, 2013 at 12:01 pm (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

20.05.2013
Editie aniversara, am schimbat prefixul!:)

Negocierea
Ca un adevarat lider de echipa, Monica s-a prezentat pe teren chiar si in vacanta (nu ca altii:P); skillurile de leadership s-au oprit aici ca ne-am decis sa-i lasam pe baieti sa faca echipele. Si au facut practic aceleasi echipe pe care le-am fi facut si noi. Deci:
Echipa mea: Mihai “Minune” (capitan), eu (manager), Bogdan “Talent” (:P), Cristi “Recuperatorul”, Andrei “Mondialu”*
Echipa ei: Adi “The Hook” (capitan), Monica (manager), Costin “ParaNorman”, Doinita “Vijelie”*, Alex „Magic” Johnson

Desfasurarea meciului
Pe o caldura infernala si un soare arzator am batut cu 2-1 la meciuri, plus un partial de 5-5 inainte sa ne dea aia afara:) De remarcat faptul ca si in meciul pierdut am recuperat de la 10-5, era 10-9, ne bazam pe Bogdan ca mai da o Gineta:P, insa carligul lui Adi ne-a pus capac inainte de vreme… si daca un anumit coechipier marca in loc sa se joace cu ocaziile:P…
O imbunatatire in conditiile de joc a constat in ambianta muzicala asigurata de Sport Arena dupa jumatatea etapei:). Un premiul special in afara categoriei, “Printesa anului 2013” se acorda lui Costin pentru durata echiparii:), nu ca altii ar fi fost mai prejos – el a avut ghinionul sa fie ultimul si sa stea cel mai mult:))
Premiile:
– “Debutul etapei”: Andrei “Mondialu” (bine ai re-venit!🙂 te asteptam si data viitoare;) )
– “Gineta”: Bogdan – 2 cosuri (comentariile sunt de prisos!)
– “aproape Gineta, at least you tried”: Mihai
– “Pasa de geniu”: Monica catre Mihai (de geniu, va zic, de geniu!:D) si Cristi -> Mihai
– “Misys NBA”: Mihai, Adi, Alex
– “Ninja player”: Andrei, pentru ca aparea din neant si dadea cos:)
– “Purple heart”: nu s-a acordat, Cristi a venit cu manusi speciale anti-cazatura:D
– “Purple t-shirt”: Costin
– “Fast and furios”: tot Costin
– “As-ul din Alexandria”: Doinita
– “Ungurul Bulan”: Cristi, pentru ca s-a jucat cu ocaziile:). Pe de alta parte, tot el a dat cosul victoriei in al doilea meci pe care l-am castigat.
– “Monica a dat cos si eu nu”: Monica. Eu am dat insa destule pase de cos, which is as important:P

Berea
Scopul nostru in viata este sa ii invatam pe toti chelnerii din Pirahna sa aduca “o limonada la jumate intr-o carafa de un litru… si-o Timisoreana!”.
Mici pentru pinguini.
Ce-as manca o shaorma…

THE END

* Andrei si Doinita au solicitat schimbarea numelor din „O’Neal” si „Vartej” in „Mondialu”, respectiv „Vijelie”

Lasă un răspuns

