Intersport Semimaraton Brasov

Mai 26, 2013 at 10:18 am (Scurt si la... subiect!)

6 Aprilie 2013
Cu lectia Azuga invatata, m-am prezentat la Brasov cu adidasi de trail-running si rucsac tip camelback (desi am scos camelback-ul in prealabil, considerandu-l un pic inutil/neingienic – nu va luati de piticii mei pe creier:P) cu 2 sticle de apa.

Avand ceva antrenament la activ, imi propusesem un timp asemanator cu al Andreei anul trecut (adica 3h si un pic). Am observat de-a lungul timpului ca performanta mea e destul de slaba pe plat… imi ia vreo 2 km sa-mi dau drumul la picioare, si nici atunci nu pot sa alerg prea repede… In consecinta, 2.5km de asfalt si inca vreo 5.5 de drum forestier usor in panta nu au fost chiar pe placul meu (work in progress).

In rest, toate bune si frumoase, n-am simtit aproape deloc urcarea pana la Poiana Brasov, iar ulterior a fost numai coborare. Amuzant, voluntarii de la check point sustineau ca e ok, coborare urmatorii 2km, putem sa dam tare… pe coborarea respectiva, maxim mama lor putea sa dea tare, ca era ditai rapa… cum sa fugi in noroiul ala??
Am si dat emotii unuia din spatele meu 3km mai tarziu cand am facut o fandare laterala catre prapastia din stanga:))

Overall, traseul a fost foarte frumos, si foarte ok, chiar si coltul ala de pe final, mini-urcare la care injurau toti ca era foarte abrupta si nu parea sa se termine curand:P Intr-un fel, am facut bine ca nu mi-am luat betele, chiar daca mi-ar fi trebuit pe bucata asta.
De scos am scos 3:15 pentru ca fix la final am avut impresia ca tipa care era pe ultimii 100m mi-a facut semn sa merg in dreapta si am pierdut o gramada timp pana mi-am dat seama ca nu mai era marcaj:(; cand m-am intors si am aflat ca ala era drumul spre poarta de finish, mai aveam un pic si o luam la injuraturi!:))

Frumos a fost ca la antrenamentele ulterioare prin Herastrau, toti astia cu tricou de la Brasov ne zambeam complice („mama voastra, va antrenati, huh!?…”)

Obiectiv pentru anul urmator, sub 3 ore:)

THE END

Lasă un răspuns

