Running in the rain:)

Mai 25, 2013 at 8:43 pm (Scurt si la... subiect!)

Nu asta fusese intentia mea, dar…
Pe scurt, avand in vedere ca am tras chiulul miercuri, mi-am propus o mini sedinta in weekend. Dimineata m-am luat cu treaba, la pranz am mancat:P, pana una-alta, s-a facut 4:)
Cum mie nu imi place sa merg la alergat singura, frati’miu si Alina au venit sa-mi tina companie cu bicicletele:))
Adica eu dadeam tura, ei se plimbau undeva in alta parte:)) Baterie la telefon nu prea aveam, abia se tinea cu Endomondo si GPS Status, deci ciuciu muzica (bum bum bum, bu-bum-bu-bum bum, cu castile pe cap, sunt singur pe drum); m-am bucurat de linistea de dinaintea furtunii si de ciripitul motocicletelor stranse undeva in zona Romexpo (set de comentarii cenzurate)…

In lipsa mea cineva a facut un upgrade al traseului:) Din loc in loc sunt scrie pe asfalt mesaje gen „Somnorila, capul sus!”, „Acum vorbim despre culori” (?), „Gata? Ne asezam aici?”(sageata catre o banca:P). Nu le-am retinut pe toate, plus ca erau scrise in sensul acelor de ceasornic si eu alerg invers:)) Trebuia sa intorc mereu capul:)

Tura done, merg sa recuperez hoinarii… si n-apucam noi bine sa ne facem o strategie sportiva comuna ca incepe pic-pic-pic-pic-pic-pic… „fuck, asta nu se mai opreste…” Pozitia de batalie: Alina duce bicicleta inapoi, Cosmin merge cu ea sa mai apuce un 500m de plimbare, Cristina repede sub un copac:D
Avantajul de a ramane afara, in loc sa te refugiezi la o terasa oarecare, este ca ai ocazia sa fii martor fenomenului numit „legea lui Murphy in meteorologie”: ploua – ploua cu soare – ajungi la masina – soare.
Oricum, a fost asa liber si frumos in parc azi.. o placere sa alergi…. cu exceptia musculitelor… multe, infiorator de multe… prea multe… Poate maine nu mai ploua… hopefully…

V-am pupat,
Eof(b)

PS: Maine la pranz urmeaza Intersport Semimaraton Brasov
PPS: Funny running quotes🙂

Lasă un răspuns

