Procesul etapei (18)

Mai 22, 2013 at 9:10 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

6.05.2013
MIHAI

Parodie de Pasti
A doua zi, echipa cineaza in iad.
(Cristi) Cum am ajuns aici?
(Adi) Nu trebuia sa jucam de Sarbatori
(Monica) Si dadusem vreo 3 cosuri
(Mihai) La ultima faza, o pasa si am fi castigat

Pe fundal se aud obsesiv melodii de Justin Bieber.
Bogdan are in fata o friptura de fazan, dar e paralizat si nu se poate atinge de ea. Nu poate scoate decat un „Mmmmmmmmmm…”
Mihai si Adi sunt condamnati sa isi ia cate un bici pe spate cand incearca sa se atinga de mancare. Cristi isi pierde memoria la fiecare 2 secunde.
Pe un panou din incapere se deruleaza o prezentare cu Misys Values, pentru tot restul timpului.

–––––––-

(Cristi) Isi mai aduce cineva aminte ce s-a intamplat?
(Bogdan) Mmmmmmmmm….
(Mihai) Ne-am adunat pentru un meci de baschet, ca in fiecare luni. Am strans cu greu oameni…a trebuit sa-l scot pe frate-miu de la naftalina, Adi a mai adus si el un om, am incropit 2 echipe pana la urma. Am jucat frumos, pana spre sfarsit cand mi-am luxat glezna, si am lasat-o mai moale. Era 3-2 la meciuri pt. echipa lui Adi.

(Monica) Si apoi?
(Mihai) Apoi, in drum spre casa, cand treceam printr-un pasaj intunecat, a aparut de nicaieri un personaj la costum. Ne-a propus sa mai jucam un meci, el singur si noi toti. Daca castigam, primeam o crestere de salarii de 666%
(Bogdan) Mmmmmmmm….
(Mihai) Daca pierdeam, ne astepta o surpriza. Era dubios, ce sa caute el acolo…v-am zis ca e Dracu, dar voi nu…Batman, Batman!
Am acceptat pana la urma, cat de greu putea sa fie. La 10-0 pentru noi, Monica a avut o minge de meci…dar n-a fost sa fie. Restul il stiti, am pierdut. Si am ajuns aici.
(Monica) Superb
(Cristi) Cum am ajuns aici?
(Adi) Mda, viata e scurta si grea
(Mihai) Maine bagam un KFC
––––-

Echipe:
„ingeri”: eu, frate-miu, Monica (in echipament distinctiv), Bogdan
„demoni”: Adi, Cristi, „Electrosoc” Teo? (daca am retinut bine)

Premii:
doar Gineta azi – la mine, cu 2 cosuri

Lasă un răspuns

