Bucharest International Half Marathon – 10K

Mai 19, 2013 at 2:32 pm (Scurt si la... subiect!)

Unde 10k = proba individuala de 10km
Stiind ca aceasta competitie venea cam la o saptamana dupa Moeciu, am zis sa nu-mi fortez norocul (si picioarele), asa ca am ales proba de 10km pe asfalt, prin soare, spre deosebire de restul vitejilor care s-au incumetat la 21:).


De antrenamente nu prea am ce sa zic… am incercat ceva timid miercuri in Herastrau (fara echipamentul adecvat, din pacate pentru picioarele mele), iar sambata am avut 2 mini-sesiuni, una de „spalat geamuri” (unde mi-am antrenat muschii abdominali si ai bratelor) si una de „bachelorette party” (de la care am sters-o englezeste pe la 1:30, nu inainte sa-mi antrenez un pic genuchii si gleznele pe ringul de dans:P).

Pentru cursa asta aveam 2 obiective: sa termin intr-un timp decent (sub 1:15) si sa ma bronzez mai uniform (de unde si tinuta relativ sumara:)), avand in vedere ca maratonul de la Moeciu ma lasase cu 50 shades of bronze:)).

Duminica dimineata se anunta senina, insorita si al naibii de calduroasa („ca la meteo”, practic). Proba mea parea simpla la prima vedere, Casa Poporului (CP) – Unirii – CP – Unirii – calea Victoriei pana la Capsa – Eroilor – CP.
Planul meu era sa alerg constant (eventual fara sa ma opresc) pana treceam de calea Victoriei si apoi sa trag tare pe Eroilor – CP. M-am tinut cat de cat de plan pana pe la km 5 (cu tot cu soarele arzator si incercarile splinei de a-mi comunica lipsa pantalonilor tehnici) dupa care portiunea de fals plat (cica asa ii zice:P) de pe calea Victoriei si Splaiul care nu se mai termina (erau in jurul meu vreo 4 care ne uitam cu jiind la fiecare pod care putea sa insemne intoarcerea spre CP) au desincronizat socoteala de acasa cu cea din targ:P

La categoria „don’t do that again” intra alergatul prin soare fara sapca/ochelari:(

La categoria „fun stuff” avem asa:
– tanti care m-a luat de iepure si m-a felicitat la sfarsit pentru cursa:)) – se orienta dupa pantaloni:))
– undeva intre Eroilor si Izvor m-au depasit primii 3 kenyeni de la semimaraton:)
– pe ultimii 300m, cand mai aveam putin sa-mi dau duhul, s-a auzit un f puternic „Hai Cristina!!!” (am raspuns si eu cu un „Yuhuuu!”:)). Sursa: una bucata coleg, celebru in grupul nostru de „iepurasi” pentru pantalonii specifici si usor de reperat in poze:P, care tocmai trecea spre ultimii 7km din semi-maraton. Multumesc!:)
– concurentul de la semimaraton care a trecut linia de sosire facand roata:), plus costumatii, plus concurentii care au alergat impingand carucioare:)), plus voluntarii si fotografii, plus, plus, plus! C++:))

 

Abia astept sa vad clasamentele! De data asta chiar am intrecut lume:)) Pe ceas scria 1:13:xx, minus 5 minute ca noi am plecat mai tarziu, ceva gen 1:07 ar trebui sa fie:)

THE END

Au mai scris despre asta:
Andrei – Semimaratonul International Petrom

Update: Locul 651/951 la categoria Open si 174/363 la Feminin (adica in prima jumatate:D) cu Net time 1:08:10.45. La mai bine!:D

1 comentariu

  1. Don’t think… run!:) @ Bucharest International Marathon | Propozitii... aparent cu sens... said,

    […] experienta traseului de 10km si 30*C la ora 9 dimineata la BIHM, cursa asta mi se parea o idee din ce in ce mai proasta pe masura ce se apropia ora de […]

Lasă un răspuns

