Procesul etapei (17)

Mai 17, 2013 at 11:29 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

29.04.2013
MONICA

Call me Ishma..ball

Negocierea

Echipa mea: Eu (doooh), Doinita (welcome back!!) and our three heroes: Claudiu, Andreas si Bogdan (tradare, de 3 ori tradare!)
Echipa EI (absenta motivata a capitanului): Mihai C, Costin, Mihai G, Vlad, Oana

Desfasurarea meciului

Da Cristina, ne-au batut, cu 4-0(:D:D:D:D). Dar au fost meciuri grele terminate ori la avantaj, ori cu scoruri de 11-9, 11-8. Vara si-a intrat oficial in dreptruri, caldura ne-a omorat (am fost si eu in parc zilele trecute, era sa lesin p’acolo). Mi s-a sugerat sa ne intoarcem in sala, insa fetele de la volei au zis ca si in cazul lor a fost crunt (nu, in sala e mai rau, ramai fara aer…).

Premiile
Debutul etapei – Doinita (we really really missed you)
“Eroii meciului” pentru spirit pozitiv, tactica si eleganta – baietii din echipa MEA – Andreas, Bogdan si Claudiu
“Grand Slam” – Andreas
“Tauri in Arena” – Mihai C, Mihai G si Costin
“Jump, jump, jump around” – Mihai C
“Happy Tree Friends” – Vlad si Costin
“Misys NBA” – Andreas si Bogdan
“Purple Heart” – Claudiu si Mihai C
“Atentie, vine Oana” – Oana (plus un premiu de commentator, dar doar din partea echipei EI)
Gineta – avem 4: Claudiu, Bogdan, Mihai si Costin (eu stiam ca si Vlad, dar am fost contrazisa la bere) (de la caldura vi se trage:)))

Berea – cine a fost cunoaste😛

De final, asa: yes, it’s a competition, but the main purpose is to have fun (asa am zis si noi acum vreo 2 etape…). Let the others enjoy it too.🙂

Lasă un răspuns

