Procesul etapei (16)

Mai 7, 2013 at 11:17 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

22.04.2013

MONICA
n.r.

It was a bright warm day in April, and the clocks were striking eighteen….

Iar eu aveam 14 oameni pe lista, 6 veneau separat/intarziau, si cu toate astea numai 2 am “agatat” din fata biroului. Inca ma mai gandesc cum voi sanctiona acest lucru saptamana viitoare.
Nasol, ce sa zic:)…

Negocierea

Echipa mea: Alex T, Cristi T, Claudiu, Cristi R, Oana, Costin
Echipa ei: Mihai C, Bogdan, Criti J, Mihai G, Vlad
Io ti-am zis sa nu mai negociem anticipat ca tot degeaba…

Desfasurarea meciului

Sport Arena sunt si ei mici si tristi, nu ne pot da 2 vestiare in acelasi timp. Drept urmare, baietii s-au schimbat primii, pentru ca eu si Cristina am presupus (gresit!) ca ei sunt mai rapizi (Plin de printese la noi in firma, v-a luat 100 de ani… de parca ati fi mers la bal, nu la alergat pe teren… se vede ca n-ati facut armata:))). Insa pana au venit toti, pana s-au schimbat toti, pana am mai negociat cu cei de acolo juma’ de ora (incercam sa ajungem mai devreme data viitoare)……au avut timp de un meci neoficial fara noi, unde clar nu a tinut nimeni scorul. Partida s-a prelungit pana ne-am convins ca Adi nu mai vine si am inceput unul oficial (premiul “Rusinica” se acorda lui Adi pentru chiul).

Atunci echipa EI a inceput brusc sa joace bine (jucasem la deruta pana atunci:P) si ne-au batut cu 11-5 (sniff sniff). Baietii MEI si Oana (abordam o anume remarca misogina mai jos) s-au enervat si au adus acasa trofeul si pe ziua de ieri, cu doua meciuri, unul castigat la avantaj, altul de 11-9 (deci practic a fost un fel de egalitate… si eram si cu un om in minus:D). Si acum, motivul pentru care cititi de fapt, premiile:

Debutul etapei, categoria outdoor – Cristi R (practic e un fel de “Re-debutul etapei”, alaturi de Mihai G si Vlad G), plus ca la categoria outdoor, am luat toti premiul asta:))
Inamicul cosului / “Ohm-ul meciului”– Cristi T
Pericol public – Mihai G. Vlad G
“Happy tree friends” – Vlad “Jordan” G. & Cristi J (plus Costin cu Cristi R, de coma:)))
“Atentie, vine Oana” – Oana
Oana mai primeste din partea lui Costin premiul de “Femeia meciului” (Oana, zi mersi, putea sa zica si mai rau:)))
“Cel mai frumos tricou;;)” – Costin
“Purple Heart” – nu se acorda😀 (nu se acorda pe naiba, l-ati faultat pe Cristi J, a avut el grija sa se razbune apoi:P)
“Misys NBA” – Mihai C & Bogdan
“Pe aici nu se trece!” / “Recuperatorul”– Bogdan
“Cristi Jitaru” – de data asta, lui Cristi J
“Cristiii!!!” (as opposed to “Bogdaaaaaan!”), lui Cristi R.
Pasa de geniu (pentru balerine) – Alex T, Cristi J, Mihai C, Mihai G
Replici usturatoare – Costin (pentru urlat dupa Cristi intr-una. Oana o sa aibe si ea ceva de adaugat, dar ii las placerea)
Tot Costin, pentru replicile “amuzante” este “upgradat” de la “George Carlin” la “Doru Octavian Dumitru”
Coordonarea terenului – Claudiu
Copil cuminte – Cristina (surprinzator, stiu) (whoaaaa:))
Avem 2 Ginete de dat – una lui Claudiu, si cealalta lui Bogdan. La mai multe! (Cum ati impartit-o? Pe axa orizontala sau cea verticala?:))

Berea – “What happens in Piranha stays in Piranha” (“bwahahahaha”)

Si cu asta, declaram deschis sezonul outdoor. Am negociat, o sa ramana luni pe perioada verii, cat nu vine nimeni dupa noi putem sta pana la 8 jumate, insa din mai sa ne asteptam sa fim dati afara la fix. Poate, poate va mobilizati sa ajungem acolo la 6 si un sfert? ;;) (Poate ne mobilizam si plecam si noi la 6 fara 15, asa cum plecau colegii la fotbal? Zic…)

PS: Si acum zicem toti in cor: “Sa scrie numai Cristina si Mihai, ca numai ei stiu sa dea premii ca la carte!”

Lasă un răspuns

