Procesul etapei (15)

Aprilie 24, 2013 at 10:38 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

15.04.2013

Deci ma luasem cu treaba si era cat pe ce sa uit de proces!!!
Fix acum, cand trebuie echipa Monicai sa primeasca cele mai multe premii… off off…

Negocierea
Am negociat echipele la birou, dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, mai bine mai testam ceva la release:P
The Blues: eu (tricoul albastru), Bogdan “Talent” (echipament albastru), Cristi „Recuperatorul” (sort albastru), Mihai G (tricou albastru), Vlad G (cu putina imaginatie, tricou albastru)
Neasortatii: Monica “am dat cos, da?!!?”, Andreas, Adi “The Hook”, Costin “ParaNorman” (s-a propus un alt nume, dar nu sunt de acord:P), Oana “Sageata”, Claudiu

Desfasurarea meciului
Long story short, cu un om in plus, “un fleac, ne-au ciuruit”… 4-0 la meciuri (dintre care 2 la limita). Oricat de tehnici, team-working, rapizi, amuzant si fermecatori am fost, n-am avut nici o sansa; rezistam eroic, inscriam cos dupa cos, dar apucau sa se detaseze un pic si se termina meciul. Dar ne-am distrat la nebunie; ei concentrati sa nu rateze nici o ocazie, noi amuzati de déjà-vu-ul fiecarui meci (“deci inscrie Mihai la 1-0 pentru noi, acum egaleaza Costin, e ok, il pierdem si pe asta:D”).
Date fiind circumstantele, s-a propus acordarea unui premiul pentru mingi date pe dupa panou:D. Comisia de arbitraj si premii dezbate propunerea, vom reveni cu detalii.
Premii:
“Debutul etapei”: Vlad “Jordan” G (a debutat la mine la proces:D), Mihai “Spartanul” G, Claudiu “Ace” Chioasca
“Chirurgul anului 2013”: Cristi J, normal
“Pasa de geniu”: Cristi J Bogdan, Mihai Bogdan
“Happy tree friends”: Adi – Costin
“Asul din maneca”: Claudiu (rata, rata, dar si cand nimerea…)
“Purple heart”: piciorul lui Bogdan (hope you’re better…)
“Tonight we dine in hell”: Mihai G, for a hell of a game!
Cei care s-au tot plans de zgarieturi, primesc premiul “Eu am primit un cap in gura si nu m-am plans atata”:))
Lui Andreas “Tornado” Branea ii este alocat renumele pentru un joc de NBA
“Ohm’ul meciului”: Adi (daca nu intra el, ii nimiceam in primul meci:P)
“George Carlin”: Costin (si la meci, si la bere), ca de obicei, pentru glumele de calitate “superioara”:P
“Cos incredibil dat, in pauza, din cealalta jumatate a terenului”/”Gineta Honoris Causa” – Costin
“Atentie, vine Oana si inscrie”: Oana
“Gineta”: ramane acasa
“Chiulangii”: Mihai C + Alex T (manarieeeee, primul premiul acordat in lipsa!!)
si nu in ultimul rand…
“O gramada de premii” pentru echipa Monicai, ca sa primeasca ei mai multe premii azi:D

Berea
Un numar impresionant de participanti + bere+ apa plata cu lamaie:)

END

Lasă un răspuns

