Procesul etapei (11)

Aprilie 3, 2013 at 9:28 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

Negocierile
Avand in vedere ca unii membri consacrati ai activitatii de basket au fost prinsi cu indatoriri de serviciu (cam ca in bancul ala cu “Draga, am o sedinta si raman sa dorm la ea!”:P), pe teren n-am fost decat 6.
Echipa ei: Alex, Costin
Echipa mea: Mihai, Cristi J

Desfasurarea meciului
Chiar daca am jucat la un singur cos, meciul a fost foarte echilibrat – cand ne bateau ei de ne suna apa‘n cap, cand ii bateam noi de le suna apa’n cap:P. Scor final 3-3, iar ultimul meci partial, atentie, 10-10! Egalitatea perfecta!.
Avand in vedere ca Mihai v-a promis ca o sa avem multe premii, acuma, na, trebuie sa le dau) Dar sunt pe bune, nu gluma!
– Alex pleaca acasa cu o “Gineta” pentru trei cosuri de 2 puncte, plus inca unul in pauza! Ca niciodata, competitia pentru Gineta a fost stransa, se remarca Mihai cu 2 cosuri (ultimul aducand egalitatea de 10-10 din ultimul meci partial!) si Cristi cu inca 1. Mentiune speciala pentru Mihai care a incercat de nenumarate ori sa-si pastreze “centura” la categoria “Gineta”.
– “Les demoiselles” se acorda tuturor (!) baietilor pentru “cred ca mi-am rupt o unghie… ufff, s-a innegrit!”
– “Salvati soldatul Ryan”/”Purple nail” se acorda Monicai pentru lovitura mai serioasa (tot la unghii:P) si pentru cele 8 (numarate, desi cred ca au fost 9-10) cosuri! A fost practic un meci de cariera pentru Monica, o laud acum, pentru ca nici eu, nici ea nu stim cand o sa mai am ocazia:))
– “Poltergeist” se acorda echipei mele pentru momentele (prea multe) in care mingea era sa intre in cos. Nu am cum altfel sa-mi explic de ce am avut atatea ratari:) (cu numai 2 cosuri, ma pun singura la colt).
– “Eu sunt racit si tot vin!” honoris causa se acorda lui Cristi J. El si Mihai mai impart si o “Pasa de geniu”.
– Ce premiul merita Alex pentru ca a tot incercat sa marcheze cu spatele?:)
– “Dennis, the menance” se acorda lui Costin pentru cosuri, interceptari, rostogoliri, scheme, pase.

Berea
Baietii ne-au salvat reputatia si s-au dus si ei sa doarma la sedinta la care erau ceilalti:)

END

Lasă un răspuns

