Procesul etapei (9)

Martie 27, 2013 at 1:17 pm (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

04.03.2013

Negocierile
Si comentatorul vostru “preferat” s-a intors:)
Monica lipseste motivat, cica … asa ca de data asta am facut negocierile cu Oana. Am reusit sa scap de varianta ei de negociere (“cine da la cos, alege”), ca, in fond, ce sanse aveam?:P si am abordat varianta clasica:
Echipa ei: Adi, Andreas, Costin
Echipa mea: Alex, Bogdan, Mihai

Desfasurarea meciului
– Am jucat mult, rapid si cu spor, 5 partide plus o incalzire de juma’ de meci pana am ajuns in formula completa. In final 3-2 pentru noi (cu victorii decisive, nu gluma:)), in conditiile in care ultima partida a durat dublu – la un moment dat m-am plictisit sa numar avantajele:)
– Surprinzator, n-am avut nici un cos de la 2 puncte, dar n-au intrat partidele in sac…
– Lasam la o parte comentariile de prisos si incepem cu premiile:
– Mica mentiune, nu avem nici un “Purple Heart” (slava Domnului!)
– Premiul “NBA tips and tricks ft Rihanna” pentru fenta-fenta-pasa-fenta-Aaaaaah! Mi-a scapat mingea” i se acorda lui Alex
– Premiul “Gineta” se acorda, ca de obicei, lui Mihai:) (later edit: a fost o Gineta acordata pe pile, nu au fost cosuri de 2 puncte meciul asta:P)
– Premiul “Happy tree friends” se acorda mie pentru faptul ca am pasat echipei adverse de mai multe ori decat le-am pasat propriilor coechipieri:) (really, se vede ca am lipsit, sa-mi fie rusine:P)
– Premiul “Atentie, vine trenul!” se acorda lui Costin. Note to self: data viitoare il iei inapoi in echipa:)
– Premiul “George Carlin” se acorda tot lui Costin pentru momentele in care crede el ca a fost amuzant:) (te-am avertizat ca ai doua premii, sa nu zici ca nu ti-am zis:P)
– Premiul “aproape Cristi Jitaru” se acorda lui Bogdan pentru multele momente in care a marcat in stilul chirurg. Am zis “aproape” pentru ca hai sa nu mai mentionam si ratarile aici:)
– Premiul “Agentul 007” se acorda Oanei pentru deposedari si puncte.
– Premiul “MSP – most strategic player” se acorda lui Adi pentru pasa-cos, recuperare-cos, fenta-cos… ma rog, ati inteles idea:P

Berea
Eu am mers sa-mi cumpar laptic, sa scrie cei care au fost:D

END

Lasă un răspuns

