Recent readings

Martie 24, 2013 at 7:24 pm (Scurt si la... subiect!)

Recente pentru mine, in sensul ca eu descopar ce e la moda cam la 4-5 ani dupa ce trece moda:D…
In episodul de azi avem the Hunger Games. Am inceput cu primul film, si intentionez sa vad si Silver Linnings, doar ca sa-mi fac o parere despre JLaw. Ca o paranteza, astia prin LA spun ca gagica e chiar talentata – eu am insa nevoie de un sample de activitati mai elaborat ca sa-mi formez o parere:P, doar cu HG si X Men e cam putin. Ok, revenim la Hunger Games. Prima carte, absolut fenomenala! 2 si 3… meh… Suzanne Collins a avut ocazia sa creeze o super eroina si i s-a terminat inspiratia… doua carti in care personajul principal feminin devine un pion cu severe probleme psihice si atat. Actiunea in sine e foarte tembela… ai o luptatoare si o lume in haos si o pui sa faca spoturi propagandiste? Nici macar sa lupte, sa miste ceva? Oribil, absolut oribil.
Ca de obicei, imediat dupa primul film, m-am dus la wikipedia sa citez rezumatele urmatoarelor carti… pareau… nu stiu, relativ ok… problema a fost ca atunci cand am trecut la textul scris, Katniss a fost un dezastru pe 2 picioare. Iar Peeta, teoretic male lead (?) poate fi considerat maxim best suporting character. Nu mai zic ca din Gale n-am inteles nimic, dar chiar nimic, iar ma’sa lu’ Katniss a primit cea mai dubioasa personalitate ever… Singurul personaj care mi s-a parut simpatic a fost Haymitch. El a avut ceva background, era mai mult decat ceea ce vedeai la suprafata. Finnick la fel, pacat ca l-a omorat inainte de vreme.
Tot ce sper e ca scenaristii filmului sa ia cumva cele mai bune momente din cartile ramase si sa faca o treaba ca lumea:).. In fond, la primul le-a iesit:)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

