Procesul etapei (6)

Martie 18, 2013 at 12:22 pm (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

11.02.2013
Si inca nu v-am convins cat de tare ne distram noi aici la basket?:)

(tot) MONICA
Am reusit performanta sa fiu 2 saptamani la rand singura fata din echipa, deci la etajul 2 trebuie sa fac presiuni mai mari. Oricum echipele au fost ieri destul de echilibrate.

Etapa 1
Vad ca s-a schimbat un pic structura procesului, dar o las asa pe motiv de licenta poetica.
Echipa 1 – Mihai C, Bogdan, Cristi J, Cristi T, Alex M (welcome)
Echipa 2 – Andreas, Alex T, Costin, Mihai O, Monica

Primul meci a fost castigat destul de repede de echipa 1, dar pe urma echipa 2 a inceput sa alerge….asa ca am castigat al doilea meci 🙂

Si apoi a avut loc MAREA TRADARE: Alex M s-a dus la volei, si, cu scuza ca vroia sa echilibreze lucrurile la noi si oricum vroia sa incerce volei de mult, Cristi T l-a urmat. Am pierdut 2 oameni la volei, lucru care nu s-a mai intamplat pana acum.

Etapa 2
Echipa 1 – Mihai C, Bogdan, Cristi J, Monica
Echipa 2 – Andreas, Alex T, Costin, Mihai O

Au fost 2 meciuri luuungi si intens alergate, castigate unul de noi, unul de ei. Ultimul, in care nu s-a tinut scorul si deci nu se pune, ar fi fost castigat tot de ei cu 11 la 7 (erau mai rapizi, asta e adevarul trist, ne-am dat sufletul pe teren). A, si vreau sa mentionez ca eu ieri am dat 4 cosuri 😛

Premiile (cica am fost prea zgarcita saptamana trecuta)da, ai fost:P
• “cel mai carcotas jucator” – Mihai C
• “la multi ani, azi te lasam in pace” – Bogdan
• “pasa cu spatele” – Cristi J
• “acopera tot terenul” – Andreas
• “me can jump higher” – Alex T
• “nu nimereste coloana” – Costin
• “uite-l, nu-i” – Mihai O
• a sugerat cineva premiul MLP (most lame player) – nu ma simt in masura sa-l dau 😛

Berea – pentru ca a fost ziua lui Bogdan, ne-a dat de baut si am revenit la traditie 😀 Sper ca ne vom tine de ea.
La multi ani, Bogdan!:) Si urarea clasica:))

PS: am pus la cc si membrii consacrati ai echipei, ca sa stie ce au pierdut si pentru ca stiu ca unii sunt curiosi ce mai facem.

DOINI
Stim ce pierdem si ne pare rau…. Karma neh…

COSTIN
cineva a jucat fallout? 🙂

CRISTINA
Stiam eu ca echipa mea (adica echipa in care joaca Mihai si Bogdan) a fost la inaltime:)
Imi pare rau ca am ratat… am scuza ca am fost sa alerg dupa ce am reusit sa plec de la Sema….

END

Lasă un răspuns

