Procesul etapei (5)

Martie 14, 2013 at 10:28 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

4.02.2013

MONICA

n.a. Nu m-am putut abtine asa ca am bagat niste mici comentarii in text:D

Dupa o serie lunga de insistente si inghesuit oamenii pe la colturi (n.a. loading lista-de-replici-usturatoare:) ) cu intrebari de genul „ce e asa de important luni seara?!” am reusit sa strang 9 oameni pentru prima etapa din februarie.

Negocierile
In lipsa altei fete, i-am lasat pe baieti sa le faca:
Echipa lui Mihai: Bogdan, Cristi J, Alex, Monica
Echipa lui Adi: Cristi T, Andrei (welcome back!) si Andreas
* Cristi T a plecat la ora 8, moment in care eu i-am luat locul in cealata echipa

Desfasurarea meciului
Pana la ora 8 am jucat doar 2 meciuri, f lungi si extenuante. Adi a fost cel care a suferit accidentarea cea mai urata (sper ca azi e bine), au fost cateva ciocniri interesante intre membrii aceleiasi echipe (devine obicei), iar Cristi J a fost si el lovit la un moment dat (de suparare a dat cu mingea atat de tare, incat era sa o loveasca pe Gineta:P) n.a. Suparat, suparat sunt, Doamne, suparat…
Scorul a fost 2 la 1, iar eu nu am fost niciodata in echipa castigatoare (dar nu e cazul sa interpretam… n.a. Nope, chiar deloc:D)
Premiile:
„Dezechilibrarea meciului” – Andrei, pentru acele multe cosuri de 2 puncte (n.a. E un premiu Gineta Stoenescu chiar foarte valid:) )
„Pase pentru pasari flamingo” – Alex, unde eu am un procentaj de prindere de vreo 30% (n.a. which is great actually…)
„Cosul dificil” – Andreas, pentru ca nu s-a inteles deloc cu cosul in timpul primului meci (n.a. era cumva cosul de sub Gineta?:)… e mai pretentios ala:D)
Si sunt sigura ca aveti si voi completari….La ultimul meci, daca am fi tinut scorul, nu stiu cat ar fi fost🙂

Berea
Renuntam la activitate? (sniff sniff)

In speranta ca vineri voi avea din prima 8-10 oameni e lista, va las sa va refaceti.

END

Lasă un răspuns

