Procesul etapei (3)

Martie 11, 2013 at 11:48 am (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

21.01.2013
De data asta avem si guest writers

MONICA
Pentru ca pana acum numai una din echipe a avut comentator, astazi procesul etapei vine de la mine (oricum ma astept la o replica intepatoare de la Cristina :P)

Negocierile
S-au facut pe drum, ca sa nu mai pierdem timpul pe teren.
Echipa mea: Andreas, Cristi T, Cristi J si Doinita
Echipa Cristinei: Mihai, Bogdan (nu e sanatos pentru restul sa-i lasam in aceeasi echipa pe viitor), Costin si Oana

Desfasurarea meciului
Meciul a fost crunt, ne-au batut cu 4 la 1 (sniff sniff), dar majoritatea au fost la diferenta de 2-3 puncte. La final, cand nu mai tinea nimeni scorul, daca totusi l-am fi tinut, ar fi fost 7-4 pentru noi.
Principalii vinovati sunt Mihai si Bogdan, cu schemele lor de “Misys beats NBA”. Nu conteaza, noi l-am avut pe Cristi sub cos, il nimerea din orice pozitie. Acordam doua premii, unul pentru “Saritura etapei” lui Andreas, si unul pentru “Iar a scapat! Cand a ajuns in coltul ala?” Oanei.
Cristina a dat ieri 3 cosuri (2 chiar frumoase), eu am dat doar 2 (insa spectaculoase). Si trebuie mentionat ca echipa EI (ca sa nu dam nume) a zgariat mai multi jucatori din echipa adversa. Urat! Dar, ca sa incheiem intr-o stare pozitiva, jocul de ieri a fost antrenant si plin de momente memorabile.
Berea
La bere nu am stat, sa ne spuna cei are au fost pe cine au mai barfit de data asta!

CRISTINA (later edit)
Negocierile
Nu am nimic de comentat:)

Desfasurarea meciului
Tin sa mentionez ca in aceasta etapa ambele echipe au fost afectate de numeroase accidentari/absente motivate (Adi, Andrei, Alex). Ne asteptam sa revina pe teren data viitoare.
Protestez profund pentru faptul ca s-au dat numai 2 premii.
Cu aceasta ocazie vom adauga:
– “Chirurgul anului 2013” pentru precizia extraordinara: Cristi J.
– “The purple heart” / “Salvati soldatul Ryan” i se acorda lui Costin pentru recuperari, atac, lupte acerbe in recuperarea mingii.
– “The purple heart” li se mai acorda Doinitei si Monicai pentru zgarieturile superficiale (cry-babies, eu am primit un cap in gura si nu m-am plans atata:))).
– Premiul “Ce ai? Te-ai accidentat? / Nu, mi-e lene…” i se acorda lui Bogdan. Of course, atunci cand ii e maxim lene, marcheaza chiar mai bine decat atunci cand e in forma maxima (de retinut cosul de 2 puncte prin care am preluat noi avantajul la 10-10).
– Premiul “Happy tree friends” li se acorda lui Cristi T (care a dat si el niste cosuri imposibile) si Cristi J pentru numeroasele momente in care au uitat ca joaca in aceeasi echipa:)
– Mentiune speciala pentru Oana, Andreas si Mihai si pentru jocul impecabil (ca de fiecare data de altfel:D).

Berea
Data viitoare:)

*The Purple Heart is a United States military decoration awarded in the name of the President to those who have been wounded or killed while serving on or after April 5, 1917 with the U.S. military.

DOINI
Uuu, si inca un premiu tot pentru Cristi J: premiul de “Poponetz” pentru utilizarea, nu tocmai sportiva dar foarte eficienta, a fundului in tentativa de a elimina adversarii sub cos.
Premiului i se alatura si aplauze pentru tehnica desavarsita.

MIHAI
Vad ca a inceput sa curga cu review-uri si premii, arata mai bine ca prima pagina din GSP🙂
Dau si eu premiul “My niggers” pentru cei care au fost la bere… si promit sa fac rost de un cozonac 2.0, cel de data trecuta suferind un mic accident.

END

Lasă un răspuns

