Procesul etapei (1)

Martie 5, 2013 at 4:51 pm (Procesul etapei, Scurt si la... subiect!)

07.01.2013

Negocierile (pentru ca datorita Monicai am ajuns noi sa facem echipele, am lasat-o pe ea prima)

M: Oana…
C: Ok, atunci Doinita, sa fim doua la doua.
M: Adi…
C: Bine, atunci il iau eu pe Bogdan…
M: Lasa-mi-l mie pe Bogdan *puppy eyes*…
C: Ok, atunci Andrei si Mihai intra la mine (Yes!)…
M: Andreas la mine…
C: Perfect, Cristi la mine…

Desfasurarea meciului
Datorita inspiratiei de geniu avuta in momentul in care am facut echipa si, ofc, modului in care au jucat (eu am dat doar niste pase decisive, atat:P…), i-am batut scurt cu 3-1 la meciuri.

Berea
Dintr-o echipa de 10, in Pirahna am ajuns doar 4 (RUSINE!!!).
Consiliul de 4 a hotarat urmatoarele:
– Restul de 6 vor face cinste pana la sfarsitul anului ca pedeaspsa pentru neprezentare in momentul crucial al activitatii de basket.
– Vom refuza (de forma, ca oricum trebuie sa ne faca cinste:P) orice propunere venita din partea celor 6 de a merge la bere.

Bogdan m-a rugat sa-I transmit Monicai urmatoarele:
– A fost foarte suparat ca nu a acceptat invitatia la bere…
– Din cauza ei, de suparare, a plans si a baut toata seara…
– In pofida incercarilor noastre disperate de a-l face sa plece cu noi si sa mearga acasa, a ramas in Pirahna sa bea in continuare…
– Din Pirahna a venit direct la birou… cu o sticla de vin “la pachet”. Sticla se gaseste pe biroul din spatele lui in cazul in care Monica vrea sa se duca sa certifice veridicitatea spuselor mele si starea lui deprimanta…

END

Lasă un răspuns

