SB 03 FUN

Ianuarie 4, 2013 at 4:40 pm (Scurt si la... subiect!)

Day 3, si, ce coincidenta, ultima zi din 2012:)

Plimbat, vazut Sibiu – check!… urcat in turn… check!, cumparat dulciuri yummy yummy din piata… check!

Cea mai tare chestie vizitata mi s-a parut insa expozitia de reptile. Proprietarul, in acelasi timp si casier si ghid, ne-a prezentat, un pic, fascinanta lume a acestor animalute, in special soparle si serpi. A si mai era o chestie numita soparla fara picioare, care arata in mare ca un sarpe:)… dar era soparla (da cu virgula, stiu).

Random trivia: nu exista imblanzitori de serpi. Aceste „minunate” reptile se nasc fie blanzi/neveninosi si nu musca pe nimeni, fie agresivi/veninosi si atunci musca pe toata lumea. Fiind mari, incolacesc prada impiedicand-o sa respire pana se sufoca. Daca este veninos, musca si atunci tb sa stranga puternic, insa pe termen scurt. Daca nu e veninos, te omoara mai lent si te chinui:))

Pitonul si anaconda sunt, surpriza, neveninosi si, in general, cuminti. Sunt folositi in filme si la circ pentru ca ating niste dimensiuni impresionante la maturitate:) Si arata si frumos (vorba vine, frumos – nu stiu daca s-a observat, eu nu sunt mare fan serpi, mi-e greu sa zic despre un exemplar ca e frumos… este cu culori si modele…). Serpii sunt in general niste fiinte extrem de statice si au nevoie de putin spatiu. Se misca atunci cand e nevoie, iar in timpul hranirii utilizeaza numai grupele de muschi de care are nevoie (gen, daca e nevoie sa stranga cu 50cm din corp, numai partea aceea este folosita). In libertate mananca foarte rar si cresc mai greu. Cand isi lasa pielea este semn de crestere, la un interval de 1-2 ani afara si 4-6 saptamani in terarii – aici au insa conditii de temperatura si lumina optime, plus papica la discretie.

Deci da, scriam despre Sibiu:)) Dupa minunata expozitie si minunatul turn am zis sa mergem sa mancam intr-un local in Piata Mica unde mai fusesem si sambata, respectiv Delis. Cu asteptare dupa masa (era printre putinele deschise acum iarna), vreo 2-3 ore. Avea eticheta de Trip Advisor pe usa si am zis ca asta e, le fac ratingul praf. N-a fost nevoie:P, era deja:)) Fix pe aceleasi motive, asteptat mult, atitudine usor sictirita a personalului, mancarea totusi ok, dar parca nu merita nervii.

Si acum, cel mai asteptat moment al postului, dumele de la petrecerea de Revelion:
– 2 mese de tineri, ambele din Bucuresti:P, restul in categoria 40-50-60. Surprinzator, dansau babele pe Gustavo Lima de n-aveai treaba:))
– MC Ionut in varsta de 125kg cu bataie:P a avut muzica si atmosfera la zi:)) De la el am aflat si ce ii zice broasca testoasa iepurelui: „Ai seu te pego, ai, ai.. seu te pego…”
– Pe la 1-2 noi incepem sa ne molesim, seniorii erau de parca venisera de 10 minute: „pai na, ei n-au stat ca noi la Delis:P” (D)
– pot sa ma laud ca am fost printre cei 5 care au rezistat pana la tort, adica undeva la 4 30 dimineata. Era practic ca si cum am fi fost la maraton, iar tortul era medalia de finisher:))
– tot D: „o gramada de mancare, nu stiu ce sa mai fac… si cand ma uit in jur, lumea parca e tot la primul fel:))”, eu: „Pai ei n-au fost, ca noi, la Delis:P”. Sper din tot sufletul ca nu le-am jignit pe doamnele de la restaurant cand le-am rugat pur si simplu sa nu-mi mai puna in fatza nimic, ca nu mai pot… La tort nu am facut mofturi totusi:P
Si somn:)

Pentru cine vrea sa mearga pe viitor, hotelul se numeste Gallant, recomandam!. Noi o sa pastram reteta de pachet=cazare+mese (eventual cu partie aproape:P), schimbam doar orasul:)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

