SB 01 FUN

Decembrie 30, 2012 at 9:23 pm (Scurt si la... subiect!)

In primul rand, ala de o tradus melodia Pulcino Pio (nu, nu e ruda cu Padre Pio), transformand-o in Puiul Piu, sa aiba o vacanta plina de sughituri… Cand credeam ca am scapat si eu de obsesie, pac, au descoperit-o si astia… si am ajuns sa adaptam inclusiv mersul pe gheata:)) „Alina toc, Cristina scrasst, si puiul piiiuuu, si puiul piiiuuu, si puiul piiiuuu, si puiul piiiuuu….”

In al doilea rand, conex cu ce am scris mai sus, sibienii care au vazut o fata in geaca roz cantand „si puiul piiiuuu, si puiul piiiuuu, si puiul piiiuuu, si puiul piiiuuu…” prin centru, sa nu se ingrijoreze… plec miercuri:))

Pentru ca e in inima Ardealului, la venire niste afinata, in fiecare seara la cina niste palinca. Consecinta:
C: Radu… la 3 o dam dusca, da?
R: Da!
C: 2, 3 si… <dusca>… Ai sa-mi bag…  Trebuie s-o iau pe Mada de la gara. Poe ai baut? Da… cine a mai ramas? Cristina? E ok, ma duc eu…

In al treilea rand, daca’i Ardeal, ii si gulas… Lori a gasit denumirea perfecta… „ciocanitza”=ciorba+tocanitza, pentru ca, in fond, cam asta a si fost:))

In al patrulea rand, in Sibiu este Podul Minciunilor. Legenda spune ca podul nu poate suporta minciuna, asa ca se va prabusi daca cineva graieste un neadevar traversandu-l.
A: Vedeti, nu s-a prabusit podul cu L?
Eu: De ce, ce a spus?
A: Ca sunt sunt un amant grozav!:D
Eu: Podul inca se tavaleste pe jos de ras… se va prabusi un pic mai incolo:))

In al 5lea rand, games and games and games and games:)

V-am pupat,
Eof(b)

Lasă un răspuns

